Så for dårligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

jacqueline84

Haft den dårligste start på dagen.

Kunne ikke forstå jeg ikke var blevet kaldt ind til mit første jordmoderbesøg eller MD scanning, da jeg nu er 15 + 3 uger henne. Havde spurgt,  ugen før skulle til NF scanning, og den dag jeg var til det. Men de sagde bare jeg nok skulle høre fra dem, der var bare noget forsinkelse på udsendelsen af brevene, grundet frederikberg nu var slået sammen med dem (rigshospitalet).

Men nu synes jeg godt nok der var gået langt tid og ringede derfor. Det viste sig jeg overhovedet ikke var i deres system, og de mente mine papirer måtte være gået tabt! Blev så rasende og frustreret, da jeg jo havde spurgt til det tidligere.

Så håber der ikke er andre ligesom mig, der ikke har hørt fra Rigshospitalet, for så ville jeg nok kontakte dem.

Ja, jeg skulle bare ud med det. Kan ikke forstå dette kan ske. Så nu håber jeg snart jeg hører fra dem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

AnneBJ

IH hvor træls! HÅber da snart de finder dig, og får sendt dig et brev!

Anmeld

28. maj 2010

Mor-til-asta-09

Kan da fuldt ud godt forstå du er rimelig utilfreds, og især nu når du havde haft ringet derop engang Lyder da underligt.

Men godt at der er styr på tingene nu ( forhåbentligt ), så du kan komme til første jordemoder undersøgelse.. Så specielt

Rigtig held og lykke resten af graviditeten herfra

Anmeld

28. maj 2010

jacqueline84

Jo tak, det håber jeg sørme også Ellers må jeg have fat i dem igen i næste uge. Jeg håber sørme de giver mig en tid meget snart. Synes ikke jeg skal bøde for deres fejl. Jeg glæder mig også utrolig meget til at snakke med en jordmoder. Man har jo en masse spørgsmål, man gerne vil have afklaret.

Og tusind tak..

Anmeld

28. maj 2010

Mira0911

Hvor er det træls.. Håber du virkelig SNART får en dato til MD...

Anmeld

28. maj 2010

Vial

Jeg tror, at de lider lidt under sammenlægningen med Frederiskberg.

Er selv blevet overset lidt derinde. De glemte at skrive mig op til vækstscanninger, og nu har jeg fx ikke fået ny tid til jordemoder eller læge... Er heller ikke blevet forspurgt, og jeg skal have glykosebelastning.

Heldigvis så var jeg derinde akut den anden dag, hvor de blev opmærksom på, at jeg skal have en glykosetest, da jeg havde en del sukker i urinen.

På tirsdag skal jeg scannes, så der sørger jeg lige for at få booket nogle tider hos jordemoder og læge. Man skal virkelig selv være fremme i skoene.  

Når alt det er sagt, så må jeg sige, at jeg er fuldstændig rundt på gulvet over, hvor fantastiske søde og omsorgsfulde personalet er derinde. Dybt professionelle og overskudsramte - trods deres nye arbejdsvilkår.

Håber, du bliver lige så glad for behandlingen, som jeg er.

Anmeld

28. maj 2010

jacqueline84

KaMa skriver:

Jeg tror, at de lider lidt under sammenlægningen med Frederiskberg.

Er selv blevet overset lidt derinde. De glemte at skrive mig op til vækstscanninger, og nu har jeg fx ikke fået ny tid til jordemoder eller læge... Er heller ikke blevet forspurgt, og jeg skal have glykosebelastning.

Heldigvis så var jeg derinde akut den anden dag, hvor de blev opmærksom på, at jeg skal have en glykosetest, da jeg havde en del sukker i urinen.

På tirsdag skal jeg scannes, så der sørger jeg lige for at få booket nogle tider hos jordemoder og læge. Man skal virkelig selv være fremme i skoene.  

Når alt det er sagt, så må jeg sige, at jeg er fuldstændig rundt på gulvet over, hvor fantastiske søde og omsorgsfulde personalet er derinde. Dybt professionelle og overskudsramte - trods deres nye arbejdsvilkår.

Håber, du bliver lige så glad for behandlingen, som jeg er.

Ja det tror jeg bestemt også..

Men det da ærgeligt du også skal gå igennem det. Men vil helt sikkert være mere obs på alle behandlinger, nu du siger det. Og bestille tider

Jeg har også fået et meget godt indtryk af personalet. Havde en spontan abort i december og der var de utrolig søde. Var også derfor jeg valgte netop det sygehus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.