Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nogen som kan huske sidste vers? altså det der kommer efter at hun bliver Madam Snegl
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hehe fnis.. Ikke lige pt.. Er der ikke side på nettet hvor man kan se/hente sang tekster egentlig?
Google er din ven
Og de fik mange søde små sneglebørn med prikker på Og de kravled op og ned og op, i den øverste rabarbertop. el. Og de fik mange søde små sneglebørn med prikker på de legede hele dagen lang så derfor slutter denne sang. el. Og unger fik de mange af det kan man se en forårs dag for oppe på den himmelblå flyver sneglehus med prikker på
Caroline86 skriver: nogen som kan huske sidste vers? altså det der kommer efter at hun bliver Madam Snegl
er det det der med noget alla dette:
"og unger fik de mange afdet ses specielt en forårsdag"
og så er det et eller andet med de flyver højt...øhh
så sad de begge 2 og lo. i sørens lille sneglebo. og hvis jeg ikke tager fejl. bliver evigglad til maddam snegl.
(gabbis godnat sang. hehehh)
Så sad de begge to og loI Sørens lille snegleboog hvis jeg ikk tager fejlblev Evigglad til Madam Snegl
gabriellasmor skriver: uuuuuuups
uuuuuuups
sabina læs hele indlægget
Dagplejer Majbritt synger nu....
Og de fik mange søde små
sneglebørn med prikker på
som stadig flyver ned og op
fra højeste rabarbertop....
*Sofie* skriver: Så sad de begge to og loI Sørens lille snegleboog hvis jeg ikk tager fejlblev Evigglad til Madam Snegl
Nååh, det der kom efter *G*Læste lige lidt for hurtigt Jeg har lært : Og de fik mange søde småsneglebørn med prikker påDe leged' hele dagen langog derfor slutter den sang
ok, der er vist lidt forskellige bud
Jeg kan selvfølgelig også finde på mit eget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128