Min lille guldklump (billedtråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

MyBaby

forældre-til-Asta skriver:

Hun er da bare for dejlig

Ja tiden går simpelthen så stærk, min pige er allerede 9 mdr.. Kan slet ikke forstå hvor tiden er blevet af...

Tusind tak... :0)

Ja, jeg frygter virkelig, at jeg om 10 år står og tænker - Åh nej, hvor blev tiden dog af... :0) Vi må nyde dem, så længe vi kan og glæde os over netop denne tid i deres liv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

MyBaby

Silvermist skriver:

Wow hvor er det nogle flotte billeder. Hvor er I smukke

Tusind tak...

Anmeld

28. maj 2010

Mor-til-asta-09

MyBaby skriver:

Tusind tak... :0)

Ja, jeg frygter virkelig, at jeg om 10 år står og tænker - Åh nej, hvor blev tiden dog af... :0) Vi må nyde dem, så længe vi kan og glæde os over netop denne tid i deres liv!

Ja kan kun give dig ret.. Bare på 14 dage er min gået fra kun at kunne sidde selv til at sætte sig op selv, kravle og rejse sig op af ting.. Så nyd det i fulde drag, selvom det også er fantastisk at se de små pus udvikle sig

Anmeld

28. maj 2010

MyBaby

forældre-til-Asta skriver:

Ja kan kun give dig ret.. Bare på 14 dage er min gået fra kun at kunne sidde selv til at sætte sig op selv, kravle og rejse sig op af ting.. Så nyd det i fulde drag, selvom det også er fantastisk at se de små pus udvikle sig

Hold da op - det er da også bare helt vildt! Det er fantastisk at se, hvordan de udvikler sig! Intet mindre end det bedste i hele verden...

Anmeld

28. maj 2010

Mor-til-asta-09

Ja der er fuld fart på herhjemme

Men ja er simpelthen det bedste i hele verden, absolut det hele værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.