Alder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

Margorie

Alder har ingen betydning så længe man begge er over 18 synes jeg. Er man derimod 15 og 32 er det ret klamt !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Pige2009

Æblekage skriver:

Baggø : Sorry, er ret ny herinde (2dage gammel næsten)
prøver stadig at finde rundt herinde.

Det var ikke for at gentage en debat!

Velkommen på siden Håber du får glæde af den. Det var egentlig også tænkt som en slags inspiration.

Her er masser af indlæg der ligner hinanden, så det skal du ikke tænke på. Jeg bruger tit søgefunktionen for at tjekke.

Anmeld

28. maj 2010

twinboys

Nej da så længe man elsker hinanden og har det godt sammen... Jeg er ½ år ældre end min mand og guuuud hvor jeg ikke ville skifte ham ud for hverken en der var yngre eller ældre vi er som skabt for hinanden...

Majbritt

Anmeld

28. maj 2010

Silvermist1

Umiddelbart vil jeg mene, at kærlighed ingen alder har.

Selv er jeg dog aldrig faldet for en fyr der er meget ældre el. yngre en mig selv. Tilfældigt el. ej, det tør jeg ikke udtale mig om. Umiddelbart tror jeg dog ikke, at jeg ville kunne falde for en meget yngre el. meget ældre mand. Hvorfor dog det, når jeg lige har udtalt mig at kærlighed ingen alder har. Tja...

Kærligheden kan opstå lige pludselig, hvor og hvornår som helst. Den melder ikke sin ankomst. Den overrasker os og den får os til at overskride vores vildeste grænser.

Dog vil jeg mene at der er stor forskel på om man er 30 og 45 eller 15 og 30, hvis vi eksempelvis tager et forhold med 15 års aldersforskel. Så nej... og et lille smule ja til dit spørgsmål. Kærlighed har ingen alder, men der ligger dog en grænse...

Anmeld

28. maj 2010

Frejsmor

Kærlighed har absolut INGEN alder!!!!

Jeg fylder 21 i år og min dejlige kæreste er 42, jeg ved godt det er en stor aldersforskel, men jeg tænker slet ikke over det til hverdag, for vi har det bare SÅ dejligt sammen og elsker hinanden rigtig højt!!

Anmeld

28. maj 2010

Svei

Ja, det har det da...stor aldersforskel gør jo man står to meget forskellige steder i sit liv...så selvfølgelig har det da betydning, men om det er negativt eller positivt kommer nok an på hvem man er og hvordan man ønsker at leve.

Anmeld

28. maj 2010

Moaaar <3

Baagøe skriver:

Velkommen på siden Håber du får glæde af den. Det var egentlig også tænkt som en slags inspiration.

Her er masser af indlæg der ligner hinanden, så det skal du ikke tænke på. Jeg bruger tit søgefunktionen for at tjekke.

Takker =)

den er lidt anderleds end BG, den var alt for mærkelig synes jeg...kunne slet ikke finde ud af den.

Anmeld

28. maj 2010

roenlund

Baagøe skriver:

hvordan virker den der søgefunktion??? Hvis man nu gerne vil finde et indlæg fra nogle uger siden men ikke har nogen ide om ca hvad dag og hvad kategori den kunne ligge i???

Mvh Mia

Anmeld

29. maj 2010

Chalala85

hmm både og.. jeg kunne ikke være sammen med en der var yngre end mig, men samtidigt med han skal være ældre end mig så heller ikke for meget. Har haft 2 forhold med 10 år forskel og en med 13 år. Det gik simpelthen i vasken fordi der ikke var så meget til fælles, hvis man nu snakkede om noget og så du ikke det da du var yngre så gik gassen lidt af ballonen

Anmeld

29. maj 2010

Josesmor

Her har alder inden betydning. MEN jeg vil nu også sige til en vis grænse.

Der er 8½ år imellem min kæreste og jeg, og det passer fint Jeg har aldrig rigtig været til fyre på min egen alder så det passer mig fint. Og han har haft et større behov for at løbe sig "hornene af", så at sige , så vi stod lidt samme sted da vi mødtes for 7år siden.. og Vi følges stadig ad

Vil dog mene det er for meget når der kan gå far/datter over det, pga aldere... Men nå..., hver mand, sine lyster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.