Jeg er gået ind i uge 6 - er der flere her på baby.dk ?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

Malonde1985

Jep så er jeg jo gået ind i uge 6 (5+1) og vil egentlig gerne se hvor mange flere der er sådan lige langt henne

Nogen af jer der har fået kvalme, eller mærkelige spisevaner allerede?? Jeg har det godt indtil videre

Kom frem kom frem fra gemmerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Nadia&Daniel

Nu er jeg 17+3, men da jeg var ligeså langt henne som dig, havde jeg det virkelig virkelig skidt. Havde kvalme 7-24 og intet mad hjalpt.. Er heldigvis kommet godt igen Men tog kvalmpen som et rigtig godt tegn. Mistede vores første, da jeg var 8+ nogle dage og der var jeg slet ikke påvirket af at jeg var gravid. Så alt det dårlige har jeg taget imod med kyshånd

Anmeld

28. maj 2010

Malonde1985

Nadia&Daniel skriver:

Nu er jeg 17+3, men da jeg var ligeså langt henne som dig, havde jeg det virkelig virkelig skidt. Havde kvalme 7-24 og intet mad hjalpt.. Er heldigvis kommet godt igen Men tog kvalmpen som et rigtig godt tegn. Mistede vores første, da jeg var 8+ nogle dage og der var jeg slet ikke påvirket af at jeg var gravid. Så alt det dårlige har jeg taget imod med kyshånd

Dejligt det går godt nu  - denne gang.. smiler.

Da jeg ventede min datter, var jeg også meget meget dårlig.. Kastede også op 24/7, og tabte mig enormt meget. Blev også indlagt og måtte have væske osv. Håber virkelig og krydser fingre  for at det går bedre denne gang .

Ved ik om det er arveligt, hvordan det går med ens gravideter - nogen der ved ? Min mor var nemlig også dårlig med min storebror (den første), og med mig (nr 2) gik det rigtig godt - ingen kvalme osv..

Anmeld

28. maj 2010

Frejsmor

Hej

Du skulle kigge inde i mødregruppen 1.kvartal 2011, der er der mange, som ligesom dig og mig, venter små januar bebser og flere tråde omkring termins datoer og fødesteder og hvordan de enkelte har det, så vi kan følge godt med i hinandens graviditet!

Jeg har hverken fået kvalme eller mærkelige spisevaner endnu, men jeg er MEGA MONSTER TRÆT sådan ja 24/7 hehe og har tit hovedpine, men de mest tydelige graviditetstegn jeg har, er små niv/stræk i maven og ømme bryster!!

Men ellers har jeg det rigtig fint!

Knus og kram (med januar spunk i maven)

Anmeld

28. maj 2010

Malonde1985

SkrukNu skriver:

Hej

Du skulle kigge inde i mødregruppen 1.kvartal 2011, der er der mange, som ligesom dig og mig, venter små januar bebser og flere tråde omkring termins datoer og fødesteder og hvordan de enkelte har det, så vi kan følge godt med i hinandens graviditet!

Jeg har hverken fået kvalme eller mærkelige spisevaner endnu, men jeg er MEGA MONSTER TRÆT sådan ja 24/7 hehe og har tit hovedpine, men de mest tydelige graviditetstegn jeg har, er små niv/stræk i maven og ømme bryster!!

Hvor har du stik, niv og jag henne i maven?? Midt på eller ude i siderne?? Spørger fordi jeg selv har det ude i venstre side

Anmeld

28. maj 2010

Frejsmor

Malonde1985 skriver:

Hvor har du stik, niv og jag henne i maven?? Midt på eller ude i siderne?? Spørger fordi jeg selv har det ude i venstre side

Hmm, jamen jeg synes sådan lidt det skifter, nogen gange midt på og andre gange er det helt oppe i toppen af maven og atter andre gange er det ude i siderne, sååh... Men jeg tager det bare som et godt tegn og selvom det kan være en anelse ubehageligt, så er jeg bare glad for at kunne mærke jeg er gravid!

Anmeld

28. maj 2010

Diana...

SkrukNu skriver:

Hej

Ja jeg skulle lige til at skrive at hun skulle kikke der ind  til os 

Jeg er også bare MEGA TRÆT altså sådan virkelig træt jeg fald i søvn siddende i sofaen idag med computeren på skødet jeg har aldrig prøvet at være så træt. 

Jeg har også niv/stræk i maven nogen gange i siderne men også midt i. 

Jeg har mega ømme vorter. Og i går havde jeg morgen kvalme men idag har jeg haft kvalme sådan on/off hele dagen. 

Og jeg har MEGA ond i hoved og det er så 4 dag i træk jeg har det nu. 

Knus Diana 6+1

Anmeld

28. maj 2010

mettenoah

Jeg er 6+2 i dag.. har ikke nogle gener... er dog lidt træt, men det er jo meget normalt...
Krydser mange fingre for, at jeg ikke får lige så megen kvalme og opkast, som under sidste graviditet.. det var ret slemt..
Men jeg er optimistisk og positiv  så tror jeg ikk det kommer...

Anmeld

28. maj 2010

mortil4dejligepiger

Hej med dig.

Jeg er 5+0 i dag. Er du ikke også det? Vi havde jo samme sidste mens første dag

Jeg har ikke så mange gener endnu. Men jeg er så træt! Det er helt vildt. Har lige ligget og sovet 1 times dyb søvn til Disney sjov.

De andre gange har jeg ikke haft kvalme - jeg håber, jeg slipper denne gang også!  Kan godt blive lidt utilpas ind imellem, men det er mest når jeg er træt.

Spændinger i brysterne plejer at komme når jeg er et par uger længere henne.

Hilsen T

Anmeld

28. maj 2010

BinaMor

Diana... skriver:

Ja jeg skulle lige til at skrive at hun skulle kikke der ind  til os 

Jeg er også bare MEGA TRÆT altså sådan virkelig træt jeg fald i søvn siddende i sofaen idag med computeren på skødet jeg har aldrig prøvet at være så træt. 

Jeg har også niv/stræk i maven nogen gange i siderne men også midt i. 

Jeg har mega ømme vorter. Og i går havde jeg morgen kvalme men idag har jeg haft kvalme sådan on/off hele dagen. 

Og jeg har MEGA ond i hoved og det er så 4 dag i træk jeg har det nu. 

Knus Diana 6+1

guuuuuuuuuuuuud jeg vidste ikke du var gravid. sys da lige du har født. hehe som tiden går.

tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.