En lille update...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.193 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

Louisiana

Tænkte at jeg lige ville fortælle hvordan det går her...

Stadig ingen mens, er på dag 59 i min cyklus. Kan ikke mindes, at jeg har gået så længe uden mens før... Og før, når jeg har haft mistanke om graviditet (også før projekt baby), så er min mens altid kommet lige efter jeg har taget en negativ test, det har ligesom sat gang i det hele, men ikke denne gang 

Skal til gynækolog d. 14 juni, er spændt på hvad hun siger. Om jeg overhovedet får ægløsning, og om det hele er som det skal være.

Tillykke til alle jer der er blevet gravide og jeg krydser for alle jer der prøver 

P.S. Jeg er ikke så meget på baby.dk for tiden, så hvis jeg ikke lige får sagt tillykke eller ikke lige skriver noget til jeres indlæg, så er det ikke fordi jeg ikke er interesseret, men trænger vist til lidt pause. Det er ikke personligt, jeg tænker ofte på jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Riksen

Louisiana28 skriver:

Stadig ingen mens, er på dag 59 i min cyklus. Kan ikke mindes, at jeg har gået så længe uden mens før... Og før, når jeg har haft mistanke om graviditet (også før projekt baby), så er min mens altid kommet lige efter jeg har taget en negativ test, det har ligesom sat gang i det hele, men ikke denne gang 

Skal til gynækolog d. 14 juni, er spændt på hvad hun siger. Om jeg overhovedet får ægløsning, og om det hele er som det skal være.

Tillykke til alle jer der er blevet gravide og jeg krydser for alle jer der prøver 

P.S. Jeg er ikke så meget på baby.dk for tiden, så hvis jeg ikke lige får sagt tillykke eller ikke lige skriver noget til jeres indlæg, så er det ikke fordi jeg ikke er interesseret, men trænger vist til lidt pause. Det er ikke personligt, jeg tænker ofte på jer 

Rart med en lille update fra dig - har tænkt en del på dig. Puha! 59 dage - det er da vildt! Godt at du snart skal undersøges, så du kan få lidt afklaring.

Jeg kan godt forstå at du trænger til ro i forhold til baby.dk - jeg har også selv haft nogle pauser. Glæder mig til endnu en update, når du er klar til baby.dk igen.

Kram fra Rikke

Anmeld

28. maj 2010

Louisiana

Riksen skriver:

Rart med en lille update fra dig - har tænkt en del på dig. Puha! 59 dage - det er da vildt! Godt at du snart skal undersøges, så du kan få lidt afklaring.

Jeg kan godt forstå at du trænger til ro i forhold til baby.dk - jeg har også selv haft nogle pauser. Glæder mig til endnu en update, når du er klar til baby.dk igen.

Kram fra Rikke

Tak 

Anmeld

28. maj 2010

Lone Jakobsen

hejsa

altid rart med en lille opdate er heller ikke selv så meget herinde for tiden. håber du får svar ved gynækologen, så i kan komme videre med jeres baby projekt.

Lone

Anmeld

28. maj 2010

Louisiana

nutche skriver:

hejsa

altid rart med en lille opdate er heller ikke selv så meget herinde for tiden. håber du får svar ved gynækologen, så i kan komme videre med jeres baby projekt.

Lone

Tak 

Anmeld

28. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Louisiana28 skriver:

Det var skønt lige at høre fra dig

Vi er på vej til IUI. Kæresten har endelig sagt ja til at komme igang fra næste cyklus, hvis det ikke lykkes at få en spire i denne.

Håber inderligt du får lidt udredning d. 14.  Vil tro du får taget nogle blodprøver og scannet.

Jeg synes også det er hårdt for tiden, så prøver kun at tjekke det vigtigste herinde. Er hårdt med alle dem som føder og især dem som bliver gravide.

Håber du har det godt trods frustrationerne med cyklus.

KNUUUS

Anmeld

28. maj 2010

Louisiana

Alexis skriver:

Det var skønt lige at høre fra dig

Vi er på vej til IUI. Kæresten har endelig sagt ja til at komme igang fra næste cyklus, hvis det ikke lykkes at få en spire i denne.

Håber inderligt du får lidt udredning d. 14.  Vil tro du får taget nogle blodprøver og scannet.

Jeg synes også det er hårdt for tiden, så prøver kun at tjekke det vigtigste herinde. Er hårdt med alle dem som føder og især dem som bliver gravide.

Håber du har det godt trods frustrationerne med cyklus.

KNUUUS

Det er da skønt, at kæresten er med på IUI  

Ja, det er ret hårdt at se alle dem der bliver gravide, og samtidig bliver jeg helt vildt glad på deres vegne. Men ja, også nedtrykt over, at det ikke er os... Men det er jo helt naturligt 

Det ville være ret lækkert, hvis gynækologen bare ville tjekke det hele totalt igennem!

Knuuuus 

Anmeld

28. maj 2010

AnneBJ

Håber du får noget brugbart at vide d. 14.

Anmeld

28. maj 2010

Louisiana

AnneBJ skriver:

Håber du får noget brugbart at vide d. 14.

Tak 

Anmeld

28. maj 2010

BinaMor

mange  og tanker herfra. håber du har overskud til ny update d. 14

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.