Svag positiv test = gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.714 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

Hvem?

Hej alle i skønne mennesker.

Jeg var jo så imponerende heldig af føde verdens dejligste søn i Januar, og vi har siden da prøvet at blive gravide igen, da vi gerne vil ha to op af hinanden, jeg har taget to test da jeg på det sidste har taget voldsom på, og er begyndt at producere mælk igen (min søn på 4 mdr er flaskebarn siden han var 1 mdr gammel.)

Men sidste gang jeg var gravid viste testen bragende positiv, men nu er de svagt positive, men er jeg så gravid???

Tør næsten ikke juble endnu.....

/Boe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Valle81

SanneBoe skriver:

Hej alle i skønne mennesker.

Jeg var jo så imponerende heldig af føde verdens dejligste søn i Januar, og vi har siden da prøvet at blive gravide igen, da vi gerne vil ha to op af hinanden, jeg har taget to test da jeg på det sidste har taget voldsom på, og er begyndt at producere mælk igen (min søn på 4 mdr er flaskebarn siden han var 1 mdr gammel.)

Men sidste gang jeg var gravid viste testen bragende positiv, men nu er de svagt positive, men er jeg så gravid???

Tør næsten ikke juble endnu.....

/Boe

Altså to streger er to streger - og så er det vist ret ligegyldigt, hvor tydelige stregerne er:0)

Anmeld

28. maj 2010

mortilfreja

Er helt enig.. 2 streger er 2 streger.. Men kunne du ikke prøve at lægge et billede ind af testen så kan vi da lure den

Kram

Anmeld

28. maj 2010

Hvem?

Det var jo også min tanke at to streger er to streger, men kan jo godt komme noget i tvivl, og er egentlig ret bange for at blive skuffet, jeg prøver li at se om jeg kan opload billedet, men tusinde tak for jeres svar.

Anmeld

29. maj 2010

mette-pigen :)

tillykke tør jeg godt sige       mette-pigen

Anmeld

29. maj 2010

Diana...

2 streger er 2 streger. 

så STORT TILLYKKE  

Knus Diana der begger gange har teste MEGET svagt positivt  Selv om jeg den enegang teste 10 dage over tid og den anden gang 5 dage over. 

Anmeld

29. maj 2010

Snuffler25

Den kan ikke være falsk positiv - hvis der er to streger er du gravid, uanset hvor utydelig test streg er er den der, så er der bid - TILLYKKE

Anmeld

29. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke  Som de andre skriver - 2 streger er 2 streger

Anmeld

29. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tillykke

Anmeld

29. maj 2010

Hvem?

Ihhhhh tak, hoppe og danser og fortæller min 4 mdr gamle søn han ska være storbror - lægen har sendt ind at jeg ska til scanning for at se hvor langt jeg er henne - uhhh..... :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.