sygning af dåbskjole!!! HJÆLP!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.256 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

misslea

hej tøser!!!

Har brug for lidt hjælp!!!

Jeg vil rigtig gerne have syet en fin og enkel dåbskjole af et stykke stof fra min brudekjole!!! Jeg mangler bare at finde en person, der kan den slags!!!???

Kender I nogle her i København??? Eller kan du måske selv???

Mange kærlige hilsner fra Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Becks

misslea skriver:

hej tøser!!!

Har brug for lidt hjælp!!!

Jeg vil rigtig gerne have syet en fin og enkel dåbskjole af et stykke stof fra min brudekjole!!! Jeg mangler bare at finde en person, der kan den slags!!!???

Kender I nogle her i København??? Eller kan du måske selv???

Mange kærlige hilsner fra Lea

Tynen herinde, hendes mor gør sig vist i den slags, og har også en netbutik, som jeg ikke lige kan huske hvad hedder.. Men skriv og spørg hende ad

Anmeld

28. maj 2010

misslea

Tutter skriver:

Tynen herinde, hendes mor gør sig vist i den slags, og har også en netbutik, som jeg ikke lige kan huske hvad hedder.. Men skriv og spørg hende ad

okay  tak for det..... det vil jeg lige forsøge så

mvh. fra Lea

Anmeld

28. maj 2010

birgittemarie

Ellers kan jeg og jeg har også en netbutik med børnetøj.

www.novasark.dk

Jeg bor så i Århus, så det kommer selvfølgelig an på, om du har brug for at mødes.

Kh Birgitte

Anmeld

28. maj 2010

misslea

birgittemarie skriver:

Ellers kan jeg og jeg har også en netbutik med børnetøj.

www.novasark.dk

Jeg bor så i Århus, så det kommer selvfølgelig an på, om du har brug for at mødes.

Kh Birgitte

1000 tak - kigger lige på din hjemmeside

Som sagt er jeg ude efter noget meget enkelt, så måske det ville være okay med billeder osv over nettet....!! Men kigger lige på det!!! :-)

Anmeld

28. maj 2010

Mumto3

Den skrædder der syede min brudekjole (som iøvrigt havde systue sammen med hende der syede Kronprinsesse Marys brudekjole) hun syede også dåbskjole til vores børn. Jeg kan ikke huske hvad jeg gav for det, men det var bestemt ikke særlig dyrt. (-og slet ikke hvis du ovenikøbet har stoffet i forvejen! Så er det jo nærmest billigere end at gå ud og købe en dåbskjole).

Hun er lige flyttet til Amager. Hvis det har interesse må du godt få hendes tlf.

Anmeld

28. maj 2010

misslea

Mumto3 skriver:

Den skrædder der syede min brudekjole (som iøvrigt havde systue sammen med hende der syede Kronprinsesse Marys brudekjole) hun syede også dåbskjole til vores børn. Jeg kan ikke huske hvad jeg gav for det, men det var bestemt ikke særlig dyrt. (-og slet ikke hvis du ovenikøbet har stoffet i forvejen! Så er det jo nærmest billigere end at gå ud og købe en dåbskjole).

Hun er lige flyttet til Amager. Hvis det har interesse må du godt få hendes tlf.

arrhhh det ville være helt perfekt :-)

bor nemlig selv på Amager  så hvis du har tlf. nr - mail adr. osv - vil jeg meeeeget gerne be' om det!!!!

Anmeld

28. maj 2010

Leonora

misslea skriver:

bor nemlig selv på Amager  så hvis du har tlf. nr - mail adr. osv - vil jeg meeeeget gerne be' om det!!!!

Hej

Jeg kan også sy. Se evt min hjemmeside www.norastar.dk. Jeg bor også på amager. du er velkommen til at kontakte mig

Knus Louise

Anmeld

28. maj 2010

Mumto3

misslea skriver:

Jeg skriver lige en besked til dig

Anmeld

28. maj 2010

Tynen

Tutter skriver:

Wow, klæbehjerne  Troede ikke at der rigtig var nogen udover juliérne der vidste det

www.sweet-design.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.