Forældre konkurrerer om børnefødselsdage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. juni 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fra Jyllandsposten

Boller, lagkage og sugerør i sodavand hjemme i stuen er for længst dømt ude, når det gælder børnefødselsdage.

I dag står den på gokart-ræs, vandplask i badeland, sumobrydning eller rollespil med sværd og tryllestøv med klassekammeraterne. Der skal nemlig oplevelser – ofte af den dyre slags – på programmet, når børnene skal fejres i dag.

Læs mere her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2008

Honningblomst

Stakkels børn,....Ja, her er jeg så kedelig at de "bare" får lov til at lege og får fred for voksne mennesker og alle deres gode idéer, bare denne en dag om året;)
Knus Eva..som lige har haft seks drenge til overnatning da min søn blev 11 år, der stod den på marathon spil hele aften og nat....og de havde en SUPER fødselsdag..

Anmeld

16. juni 2008

lmor3

Trist....
Her foregår fødselsdagene i børnenes helt eget tempo med boller, kagemand og fri leg, heldigvis synes børnene ikke det er kedeligt, de nyder det og vil sjældent hjem når dagen er slut.
Så vi holder fortsat ved vores gammeldaws fødselsdag;)

Lone

Anmeld

20. juni 2008

JemKem

Jeg synes godtnok også det lyder vildt. Dagen bør handler om barnet og dets gæster, og ikke om hvor vildt forældrene kan gøre det... Altså :S

Anmeld

20. juni 2008

ann-kristina

Ja stakkels børn, her holder vi os også til det "gammeldaws". Jeg husker stadig min fødselsdag i 3 klasse som noget af det sjoveste jeg kan huske. Vi var lige fllyttet fra byen til et nedlagt landbrug. Den tidligere ejer havde efterladt en gammel skoda, og han ville ikke komme og hente den. Så vi unger fik lov at lege iden som vil ville. Det var altså for fedt, når man er 10 år eller deromkring. Jeg kan stadig huske fornemmelsen når vi kravlede op på bagenden, gik hen over taget og så rutchede ned over forruden...
Ellers er et hit til en drengefødselsdag altså at lægge en hvid papirsdug på bordet eller en hvor der er tegnet veje, huse osv. Så skal der stå en legetøjsbil på hver tallerken og så er festen igang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.