Pasningsgaranti etc.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

MorTilGustav

Jeg er lidt forvirret.. Jeg bor på kollegie hvor der er en tilhørende vuggestue så den vil jeg selvfølgelig super gerne have Gustav skal gå i... Udfyldte papirer med denne vuggestue som 1. prioritet fra 1. august og to andre jeg ikke kender som 2. og 3. men nu har jeg fået brev om at han kan komme på min 2. prioritet  Ikke fedt! Det er et godt stykke væk og vil hellere gå flere mdr med ham hjemme og få vuggestuepladsen herude end at få ham afsted "til tiden" d 1/8 (skal "bare" skrive speciale så kan godt have ham hjemme noget længere hvis det SKAL være).. Synes info på de medfølgende papirer modsiger sig selv. Der står ét sted ens garantiplads blir slettet og et andet sted at man stadig vil stå på venteliste til et andet dagtilbud (mon dette så blir min "ønskeplads"..?)...
Ja, nu er det jo weekend så ka ik kontakte dem før mandag så ville lige høre jer om I har forstand på det..?  TØR jeg sige nej..? Kan se på nettet at jeg er nr. 3 på ventelisten til stedet herude..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

LinLin

Jeg tror altså man kommer bag i køen hvis man siger nej til en garanti-plads ... (hvilket jeg ikke helt forstår hvorfor du har sagt, du ville have hvis stedet er vigtigere end tidspunktet...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.