Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Milla-Victoria's mor skriver: Halløjsa Du kan købe dem i de fleste Undertøjs butikker!! Held og lykke med at finde dem. Knus Pernille
Halløjsa
Du kan købe dem i de fleste Undertøjs butikker!!
Held og lykke med at finde dem.
Knus Pernille
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dem kan du køber i alle undertøjsbutikker er jeg ret sikker på der købte jeg mine da jeg var gravid sidst bla i chance.
Diana... skriver: Dem kan du køber i alle undertøjsbutikker er jeg ret sikker på der købte jeg mine da jeg var gravid sidst bla i chance.
CamillaSoefelt skriver: Super duper.. Tak...
Super duper.. Tak...
Det var da så lidt.
Dejlig aften til dig
Jeg har fundet mine i bilka bare til 20,-
Diana... skriver: Det var da så lidt. Dejlig aften til dig
lululupo skriver: Jeg har fundet mine i bilka bare til 20,-
tror de har dem altid
CamillaSoefelt skriver: Hej alle. Kan huske der var en som for noget tid siden skrev om en 'BH forlænger' så hvis man stadig kan passe sin BH nu, men bare ikke rundt om, så kunne man købe sådan en så man ikke sku ud og købe ny BH..
Hej alle. Kan huske der var en som for noget tid siden skrev om en 'BH forlænger' så hvis man stadig kan passe sin BH nu, men bare ikke rundt om, så kunne man købe sådan en så man ikke sku ud og købe ny BH..
http://momshells.dk/shop/product_info.php?cPath=26&products_id=162&osCsid=66312e0ddd776220dc12c1d3016c4734&gclid=CO7p34Km9aECFds_3god3CSaEg
det lyder som det indlæg jeg lavede, jeg fandt mine i hm, 3 stks i hvid, brun og sort til omkring en 40-50 kr. så det var også en billig løsning, jeg brugte mine helt indtil lige før fødsel, og så måtte jeg give mig og tage en bikini top på..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128