Forlader Jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

otlitrom

.. For en weekend! Bare rolig! Huskatte forgår ikke så let..

Vi tager til Jelling Festival, hvor vi mellem regndråberne vil høre god musik, drikke lidt for mange fadøl og slå hovedet fra, efter den sidste hårde uge, med en træls forsamtale. Jeg glæder mig til en weekend med manden i mit liv! Vi skal afsted med et færøsk vennepar, og håber det bliver lige så sjovt som sidste år!

Jeg har fundet mine lyserøde, blomstrede røjsere frem og jeg agter at bruge dem, hvis vejret viser sig fra den grumme side!

Håber I alle får en dejlig weekend! Jeg skal nok hilse Sir Elton John og Dizzy Miss Lizzy fra Jer

Og Trine, jeg skal nok drikke en Somersby eller to for dig!

Anna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

oo

for satan mit hjerte hoppede op i halsen da jeg så den overskrift

jeg lader et vindue stå på klem, så missekatten kan snige sig ind når den vender VÅD hjem om nogle dage

ja...een somersby er nok hvad der skal til før jeg jeg brøler "I'M STILL STANDING; YAYAYAYAAAAA!"

god tur og husk nu bare at ELSKE

Anmeld

28. maj 2010

Skouboe

God tur og nyd nu det hele - og hinanden...

Anmeld

28. maj 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

.. For en weekend! Bare rolig! Huskatte forgår ikke så let..

Vi tager til Jelling Festival, hvor vi mellem regndråberne vil høre god musik, drikke lidt for mange fadøl og slå hovedet fra, efter den sidste hårde uge, med en træls forsamtale. Jeg glæder mig til en weekend med manden i mit liv! Vi skal afsted med et færøsk vennepar, og håber det bliver lige så sjovt som sidste år!

Jeg har fundet mine lyserøde, blomstrede røjsere frem og jeg agter at bruge dem, hvis vejret viser sig fra den grumme side!

Håber I alle får en dejlig weekend! Jeg skal nok hilse Sir Elton John og Dizzy Miss Lizzy fra Jer

Og Trine, jeg skal nok drikke en Somersby eller to for dig!

Anna

rigtig rigtig god tur! det trænger i til!

Anmeld

28. maj 2010

Ida.

GOD tur!!! Nyd det

Anmeld

30. maj 2010

Dictes mor

Ej hov, jeg blev lige helt ked af det og nervøs, for jeg troede noget var gået galt med behandlingen og at du ikke kunne overskue at være herinde længere. Heldigvis blev jeg glædeligt overrasket

Jeg håber I har haft en fantastisk tur

Anmeld

30. maj 2010

anna-jonas

Godt at du ikke forlader os for good..............

Ha' en rigtig god weekend............selvom den næsten er ovre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.