Hvad er dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.810 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

forår

Nogen der ved det?

Min datter er 6mdr og har i en uges tid haft nogen små røde knopper på hagen, jeg gik ud fra at det nok var pga savl, men nu er er det så også bevæget sig op mellem næsen og overlæben og er lidt større pletter og de er kommet siden igår.

Ved ikke om man kan få et indtryk af det på billederne?

Dea

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Pige2009

Laura havde også sådan nogle på et tidspunkt, og det var børneeksem Nogle børn får svamp pga. fugten, og det ligner det også lidt...

Så jeg tror du skal tage til lægen med den lille Livia

Knus.

Anmeld

28. maj 2010

forår

Baagøe skriver:

Laura havde også sådan nogle på et tidspunkt, og det var børneeksem Nogle børn får svamp pga. fugten, og det ligner det også lidt...

Så jeg tror du skal tage til lægen med den lille Livia

Knus.

Hejsa

Jeg er lige kommet hjem fra doktormanden og det er bare sutteeksem....fedt når hun ikke bruger sut Ej det kan de så få bare ved at være fugtige om munden, så jeg skal tørre savl væk hele tiden og smørre alm fugtighedscreme på. Men alligevel dejligt at vide besked så skal jeg da ikke bryde min lille hjerne med det.

kram

Anmeld

28. maj 2010

Pige2009

Ha ha Vores børn forstår da virkelig at rage noget til sig - og om godt 2 uger får Livia jo skoldklopper ved du

Anmeld

28. maj 2010

Diana...

Lucas har lige haft noget ligende på hagen og de sagde det var start til noget børnesår og vi fik noget at smøre det med med det samme så det ikke noget at udvikle sig  Det kommer typisk der til at starte og udvikler sig så LYN hurtigt. 

Anmeld

28. maj 2010

forår

Baagøe skriver:

Ha ha Vores børn forstår da virkelig at rage noget til sig - og om godt 2 uger får Livia jo skoldklopper ved du

ja...eller før har læst at inkubationstiden er 10-21 dage....så det var lige på et hængende hår Laura fik dem

Anmeld

28. maj 2010

Pige2009

forår skriver:

ja...eller før har læst at inkubationstiden er 10-21 dage....så det var lige på et hængende hår Laura fik dem

Nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.