Fortsættelse.................Arghhh.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

anna-jonas

Ja, ja..................er stadig lige så rødglødende som i går...................men i dag er der så kommet den lille lækre detalje med, at jeg vabber rundt og tuder, for et godt ord. Både i badet, da jeg skulle lægge Ida ud, da jeg havde skældt Anna huden fuld, over en bagatel................

Det går da helt galt, når gemalen får fri fra arbejde. Gad vide om vi får en rask lille skilsmisse på bordet, inden aftensmaden..............

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Ida.

Tror sgu egentlig også, jeg er pms - har haft total tudetur over min mislykkede bytur (som jeg lige har lavet et seperat indlæg om)....indtil videre er det dog mig selv, det går værst ud over men det ér sgu da ikke fair for hverken os eller vores familier, at vi skal bokse med de forbistrede hormoner HVER måned!!!!

fra en medsøster....

Anmeld

28. maj 2010

oo

åååårh Mette!! vil du have en fridag imorgen og med mig og Søren ud og kigge barnevogn i Horsens?

Anmeld

28. maj 2010

anna-jonas

Tjuhl skriver:

åååårh Mette!! vil du have en fridag imorgen og med mig og Søren ud og kigge barnevogn i Horsens?

Hvor er du sød Trine...................men jeg skal ud til min mor med pigerne, da Jan skal bygge på vores hus. Mon ikke det hele braser sammen, rent humørmæssigt, af at jeg skal ud til hende.............jeg plejer at kunne være MEGET kortluntet over for hende.

Skulle i ikke købe vogn i Århus??

Anmeld

28. maj 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Hvor er du sød Trine...................men jeg skal ud til min mor med pigerne, da Jan skal bygge på vores hus. Mon ikke det hele braser sammen, rent humørmæssigt, af at jeg skal ud til hende.............jeg plejer at kunne være MEGET kortluntet over for hende.

Skulle i ikke købe vogn i Århus??

nej for den i århus var en silvercross og den var kun 80 i længden, såe den droppede jeg

nu blir det en flaskegrøn odder sølvpil istedet

øv ja...mødre er sgu ikke altid det bedste man har! lidt nederen at sige når man selv skal til at være en, men jeg kan også bare går fuldstændig i båndsalat over min mor. betalingsbroen hjælper virkelig meget på mit forhold til hende

Anmeld

28. maj 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Ja, ja..................er stadig lige så rødglødende som i går...................men i dag er der så kommet den lille lækre detalje med, at jeg vabber rundt og tuder, for et godt ord. Både i badet, da jeg skulle lægge Ida ud, da jeg havde skældt Anna huden fuld, over en bagatel................

Det går da helt galt, når gemalen får fri fra arbejde. Gad vide om vi får en rask lille skilsmisse på bordet, inden aftensmaden..............

Uha..... Ja der er jo ikke andet at gøre end at vente på stormen lægger sig!!! Knus til dig søde

Anmeld

28. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

tænk om man kunne få anti-PMS piller.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.