Tjuhl skriver:
jeg har! vi var ved at køre galt lige da vi havde købt bil fordi der kravlede en edderkop i loftet og jeg besluttede mig for at forsøge at hyle den væk
LOL jeg har en lignende oplevelse

Vi kører i min mors bil - som er en todørs, hvor man må slå førersædet frem for at lukke passagerene ud....
Jeg sidder selvfølgelig fastspændt på bagsædet, og jeg er vel 12-13 år gammel, og panisk angst for edderkopper.
Nu er det så sådan at jeg generelt altoid har været mester i at undertrykke alle følelser jeg måtte have, og da jeg ser en klam korsedderkop i bagruden, bliver jeg tæt på vild i fjæset, men beslutter mig for, at hvis den sidder STILLE må den godt være der, til vi når frem, når blot min mor sørger for at den er VÆK inden jeg igen skal sætte mig ind i bilen... Så vi kører videre, mens jeg holder øje med denne her halvstore korsedderkop, som heldigvis overholder sin del af aftalen....
Vi kommer frem, og jeg hopper ud af bilen, og min mor får ikke lige fjernet edderkoppen.
Senere skal vi jo så hjem igen, og jeg har lykkeligt glemt alt om den skide edderkop... Liiiige ind til den har glemt sin del af aftalen, og vælter ned fra loftet, på rygdelen af midtersædet, LIGE ved siden af min skulder... Og langsomt begynder den at kravle længere ned af ryglænet...
Jeg sidder fastspændt, og jeg giver mig til at råbe og skrige fuldstændig hysterisk: "nej nej nej nej, gå væk, jeg vil ikke, jeg vil ikke, jeg vil ikke, naaaaaaaaaarj - moooooar få den VÆK!!!!" Fuldstændig panisk, og uden at trække vejret imellem hehe....
Jeg tror jeg når at råbe sådan i ca. 1-2 minutter, ind til vi kører forbi en fastligger-pølsevogn. Min mor kaster bilen ind til siden, springer ud og spæææner ind efter papir, og slår forsædet frem, for så at kaste sig ind over mig, og angribe denne her korsedderkop.... Alt imens jeg stadig hyler og skriger, og forsøger at glide ud under selen, fordi edderkoppen er for tæt på låsen, til at jeg kan klikke den op og slippe fri....
Min mor sagde, at jeg kunne høres helt inde i pølsevognen, og min mor var færdig af grin over det hele bagefter. Det er hun stadig den dag idag, og det sker jævnligt at historien fortælles hehe...
Jeg syntes dengang, under ingen omstændigheder at det var morsomt.... Jeg var rystende nervøs i laaaang tid efter.....
Og har også senere kaldt på min mor, for at hun skulle fjerne edderkopper, der pludselig har angrebet mig hehe....