jeg har fået ny bibliotekar : )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

Milka

og hun hedder lilja

hun går med gåvogn (med bøger i) nu, frem og tilbage, frem og tilbage

synes det er ret utroligt – fyssen sagde at jeg ville kunne se et ændret bevægelsesmønster inden for 3 uger, og det skal jeg love for jeg allerede kan her efter 10 dage!! hun kravler også normalt ca. halvdelen af tiden nu, alt afhængigt af underlaget. jeg må skynde mig at låne et videokamera så jeg kan filme hendes finurlige måder at komme rundt på inden de er helt væk!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Karo

Hvor er hun dog bare fin og så dygtig

Anmeld

28. maj 2010

oo

jaaaa! go Lilja, go Lilja!!

Anmeld

28. maj 2010

Ida.

Så SEJ hun er

Anmeld

28. maj 2010

anna-jonas

Hun er både dygtig og dejlig...................

Anmeld

28. maj 2010

Vinker

Milka skriver:

og hun hedder lilja

synes det er ret utroligt – fyssen sagde at jeg ville kunne se et ændret bevægelsesmønster inden for 3 uger, og det skal jeg love for jeg allerede kan her efter 10 dage!! hun kravler også normalt ca. halvdelen af tiden nu, alt afhængigt af underlaget. jeg må skynde mig at låne et videokamera så jeg kan filme hendes finurlige måder at komme rundt på inden de er helt væk!

Go blerøv der på det sidste billede af den super dygtige Lilja-mus. Hun er skisme en sej lille pige og hun skal nok bevise at hun sagtens kan og vil

Anmeld

28. maj 2010

Barbamama

Camilla hun er simpelthen så smuk at det ikke er til at beskrive!!!! For hulan da!!!

Anmeld

28. maj 2010

Milka

michella80 skriver:

Camilla hun er simpelthen så smuk at det ikke er til at beskrive!!!! For hulan da!!!

taaaaaaak hun er lige til at spise

Anmeld

28. maj 2010

Barbamama

Milka skriver:

taaaaaaak hun er lige til at spise

Ja det er hun virkelig!!!!!

Anmeld

28. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

og hun hedder lilja

ih jeg ville tage på biblioteket oftere hvis der rendte sådan nogle biblotekarer rundt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.