Lang køretur med lille baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.022 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

Svenne

Hej piger.
Det anbefales kun at køre 20-30 min. med et lille barn i autostol.
Jeg har dog læst, at man kan køre i op til to timer, hvis man holder nogle gode pauser ind i mellem.
Sagen er nu den, at min søn har fået en lille fætter i København - og ham vil vi selvfølgelig gerne over og hilse på!
Min søn er fem uger gammel - og køreturen til København vil være fire timer lang!! Kan det lade sig gøre?
Vi vil selvfølgelig holde en masse pauser og også nogle lange nogle, hvor man får lov til at sove i barnevognen osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min familie bor i Nordsjælland og vi bor i Silkeborg og havde samme problem med køreturen derover - vi vidste det ville blive et heldagsprojekt hvis vi skulle derover Vi talte så med SP om det og hun sagde følgende: "Giv hende mad, sørg for hun er skiftet og bøvset af, put hende i autostolen og KØR! Hvis hun vågner og vil have mad, så holder I ind, giver hende mad og strækker ryggen ud, men hvis hun sover så KØR" Så længe det ikke er ofte den tur skal køres burde deres ryg ikke tage skade af det (medmindre de er urolige, og så må man jo holde ind og strække ryg hver halve time alligevel )

I kan rolig tage turen over og besøge fætter

Mange knus Caroline

Anmeld

28. maj 2010

Valle81

Caroline86 skriver:

Min familie bor i Nordsjælland og vi bor i Silkeborg og havde samme problem med køreturen derover - vi vidste det ville blive et heldagsprojekt hvis vi skulle derover Vi talte så med SP om det og hun sagde følgende: "Giv hende mad, sørg for hun er skiftet og bøvset af, put hende i autostolen og KØR! Hvis hun vågner og vil have mad, så holder I ind, giver hende mad og strækker ryggen ud, men hvis hun sover så KØR" Så længe det ikke er ofte den tur skal køres burde deres ryg ikke tage skade af det (medmindre de er urolige, og så må man jo holde ind og strække ryg hver halve time alligevel )

Mange knus Caroline

Enig:0)

Anmeld

28. maj 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

Mange knus Caroline

Ja det sagde vores sp også  min familie bor på bornholm - og det tager 1½ at komme til færgen fra kbh af - køøør sagde vores sp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.