Ligamentsmerter - hvornår holder de op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.504 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

DK

Hej

Jeg har bare de vilde ligamentsmerter. Det er især om aftenen, og det gør bare mega ondt. Jeg er normalt ikke så pjevset, men det er altså seriøse sager det her. Det er over hele maven under navlen, og det føltes som om hele min livmoder er blevet revet ud for to min. siden. Jeg vågner også mindst en gang hver nat fordi det bare gør super ondt

Hvornår aftog jeres ligamentsmerter, og har i nogle gode fif til afhjælpning af smerterne? Jeg har ikke lyst til at fodre mig selv med panodiler, da jeg jo så skulle tage dem hver aften og hver nat, og det er bare for meget synes jeg!

Knus Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Valle81

DK skriver:

Hej

Jeg har bare de vilde ligamentsmerter. Det er især om aftenen, og det gør bare mega ondt. Jeg er normalt ikke så pjevset, men det er altså seriøse sager det her. Det er over hele maven under navlen, og det føltes som om hele min livmoder er blevet revet ud for to min. siden. Jeg vågner også mindst en gang hver nat fordi det bare gør super ondt

Hvornår aftog jeres ligamentsmerter, og har i nogle gode fif til afhjælpning af smerterne? Jeg har ikke lyst til at fodre mig selv med panodiler, da jeg jo så skulle tage dem hver aften og hver nat, og det er bare for meget synes jeg!

Knus Ditte

Hey:0)

Fra min side desværre lid dårlig nyt - mine var der hele graviditeten - dog slemmest indtil uge 12 og så kom de stærkt igen fra omkring uge 19-25. De kunne være så slemme at jeg ikke kunne vende mig i sengen - rejse mig fra en stol eller sågar gå:0( Men det gik:0)

Anmeld

28. maj 2010

Trolde_mor

Valle81 skriver:

Hey:0)

Fra min side desværre lid dårlig nyt - mine var der hele graviditeten - dog slemmest indtil uge 12 og så kom de stærkt igen fra omkring uge 19-25. De kunne være så slemme at jeg ikke kunne vende mig i sengen - rejse mig fra en stol eller sågar gå:0( Men det gik:0)

Må tilslutte mig her..

Jeg er så "kun" i uge 23, men de kom også omkring 18-19 og var slemme indtil uge 12..

Anmeld

28. maj 2010

DK

Slemmest indtil uge 12, men vedvarende. Jeg ville ønske det ikke var så lææænge siden jeg var gravid med Kirstine så jeg bedre kunne huske hvordan det var sidst.

Men værst indtil 12. uge. Jamen så har jeg jo lige 5 uger endnu. Heldigvis har jeg ingen kvalme endnu, så så kan jeg vel leve med ligamentsmerterne!

Anmeld

28. maj 2010

smokin

DK skriver:

Hej

Knus Ditte

Hmmm mine stoppede, men kom igen tilsidst i graviditeten.

Anmeld

28. maj 2010

VIPpigen

Jeg er 12+2, og er ved at dø nogen gange om aftenen, de er virkelig slemme når jeg skal rejse mig fra sofaen, eller skal bruge de skrå mavemuskler. Håber det snart går over her, men hold op hvor er det irriterende. Jeg sover først kl 00 om natten, og vågner igen ca kl 5.30, hvor jeg så har sådan en on/off søvn frem til ca kl 8. Det skal så siges at jeg tager smertestillende, dog ikke pga ligamentsmerter. Jeg tager kun piller morgen og nat, så derfor mine tager sådan fat om aftenen.

Håber du snart kan komme over det, for det er meget forstyrrende. Og så bliver man såååå træt af dem.

Anmeld

28. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Mine kom omkring uge 15, og forsvandt igen omkring uge 24-25 - heldigvis! For det gør nemlig bare nas!!!

Håber snart de forsvinder hos dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.