Den sværeste kage :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

LotteN

er godt nok ked af at høre min farmor er gået bort, men synes nu godt nok du er kommet godt igennem de kager - wauuh det er altså bare rigtig flotte.

Håber bisættelsen komer ti lat forløbe godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Lone Jakobsen

åh hvor er jeg ked af det på dine vegne. dine kager er meget smukke, og jeg synes den dybt mørkerøde farve på roserne, næsten udtrykker din sorg mere end ordnene på kagerne.

det må ha været virkelig svært at lave kagerne, og jeg har stor respekt for at du gjorde det.

sender dig et stort

Anmeld

28. maj 2010

Millzi

De er rigtig flotte dine kager.. og er sikker på din farmor er stolt af digJeg sender de bedste tanker...

Anmeld

28. maj 2010

Kløver

Anja Dahl skriver:

Som nogen af jer måske husker skrev jeg for noget tid siden at min dejlige farmor ønskede jeg skulle lave kage til den dag hun skulle bisættes, da hun aldrig havde smagt mine kager og ikke ville komme til det (hun kunne ikke spise mere). Hun vidste dagen snart kom og ville selv planlægge tingene. Da hun altid har været en meget vigtig person i mit liv lovede jeg hende at det skulle jeg nok gøre selv om det ville blive hårdt. Hun ønskede sig det skulle være hvide kager med røde roser på da det var hendes yndlingsblomst.

Min farmor døde i lørdags og skal bisættes idag så kagerne er nu lavet. Det har ikke været sjovt at lave dem men alligevel er jeg glad for jeg gjorde det fordi det var hendes ønske. Hun var jo pavestolt selv af de grimmeste første kager jeg lavede ! Alle tre kager er med lagkagebunde og vanillecreme med friske jordbær. de skulle ikke være for tunge syns jeg ikke og der skulle være friske jordbær i for det elskede hun.

Nå det blev et lidt trist indlæg men ville alligevel lige vise jer dem.  

Hvor er de flotte, og sikker på din farmor ville være så stolt og glad hvis hun så dem.

Men hvor de dog giver migkuldegysninger, og hvor er det sørgeligt, sender alle de kram jeg kan, og kondolerer med tabet af din elskede farmor

Anmeld

28. maj 2010

nannanadja

hvor er det en smuk tænke din farmor har og flot du har opfyldt nogel af hendes sidste ønsker..

håber dagen kommer til at gå godt , troda alt.

Anmeld

28. maj 2010

birgitte

Anja Dahl skriver:

Som nogen af jer måske husker skrev jeg for noget tid siden at min dejlige farmor ønskede jeg skulle lave kage til den dag hun skulle bisættes, da hun aldrig havde smagt mine kager og ikke ville komme til det (hun kunne ikke spise mere). Hun vidste dagen snart kom og ville selv planlægge tingene. Da hun altid har været en meget vigtig person i mit liv lovede jeg hende at det skulle jeg nok gøre selv om det ville blive hårdt. Hun ønskede sig det skulle være hvide kager med røde roser på da det var hendes yndlingsblomst.

Min farmor døde i lørdags og skal bisættes idag så kagerne er nu lavet. Det har ikke været sjovt at lave dem men alligevel er jeg glad for jeg gjorde det fordi det var hendes ønske. Hun var jo pavestolt selv af de grimmeste første kager jeg lavede ! Alle tre kager er med lagkagebunde og vanillecreme med friske jordbær. de skulle ikke være for tunge syns jeg ikke og der skulle være friske jordbær i for det elskede hun.

Nå det blev et lidt trist indlæg men ville alligevel lige vise jer dem.  

kondolerer  Anja det er virkelig gjort med stil og kærlighed det kan man se. de er utroligt smukke og passende til lejligheden så det har du klaret flot. mine bedste tanker i en svær tid.

Anmeld

29. maj 2010

3rollinger

Puha, den gik lige i hjertet. Mistede selv min mormor sidste maaned. Saa jeg ved hvor ondt det goer og sender dig de bedste tanker.

De er jo bare virkelig elegante og smukke kager og praecis i din farmors aand.

Knus
Trine

Anmeld

29. maj 2010

Bare mig..

Det er godt nok nogen flotte kager.. Jeg er sikker på, at hun ville være vildt slot, hvis hun kunne se dem..

En super flot tanke!

Sov sødt kære "farmor"..

Anmeld

29. maj 2010

propogberta

Tusind tak for de søde ord og kram alle sammen...det varmer ! Vi havde en rigtig smuk dag med solskin og lige i min farmors ånd. Flere fældede en tåre ved synet af dem netop fordi de vidste hun havde sagt det til mig og de vidste hun var pave stolt når hun sad i himlen og kigge ned !

Anmeld

29. maj 2010

Rikke, Liam & Linus

Jeg synes det er nogle meget smukke kager du har lavet.

Fantastisk at du har haft overskud til at lave dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.