Bamse,Kylling og Bamses hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

birgitte

Dot D skriver:

Jeg fik en bestilling på en kage med Bamse og Kylling, men men men, jeg er ikke hjemme når den skal bruges, så vi blev enige om, at jeg laver pynten, og hun selv bager en bradepandekage og putter grøn glasur på. Her er en flok billeder af, hvad det blev til. Det var ellers lige ved ikke at blive til noget, jeg skulle i Brugsen og min mand fyldte opvasker, så var der frit spil...... Sophus var kravlt op på sin stol, og havde spist flere af mine brædder og de ti blomster, jeg havde lavet, samt fået ødelagt taget, øv øv. Så ingen blomster, havde ikke mere tid. Sådan en lille bavian

det er da for sejt  super flot hus og figurer kan være man låner ideén en dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Pige2009

Nice

Anmeld

28. maj 2010

Nemesis

Det er da super flot! Hvordan har du fået "limet" huset sammen så det holder, når det er tomt??

Kender godt det med en lille tyv - Jonas har også fået hugget blade og blomster der lå til tørre.

:-) Sisse

Anmeld

28. maj 2010

Diana...

Kæft det er flot det da vild. 

Anmeld

28. maj 2010

Dot D

ladydan1 skriver:

Det er da super flot! Hvordan har du fået "limet" huset sammen så det holder, når det er tomt??

Kender godt det med en lille tyv - Jonas har også fået hugget blade og blomster der lå til tørre.

:-) Sisse

Jeg har limet fondant bagpå/indeni med gumtex blandet med vand. Det er Tuloselim. Så har det fået lov at tørre godt, ja altså det det kunne nå inden Sophus fik fat i det, hi hi hi.

Anmeld

28. maj 2010

Dot D

birgitte skriver:

det er da for sejt  super flot hus og figurer kan være man låner ideén en dag

Du låner alt det, du vil

Anmeld

28. maj 2010

Dot D

Tusind tak til jer alle, for jeres søde kommentarer

Anmeld

28. maj 2010

Susan1978

LotteN skriver:

hehe, en lille bavian.

Undskyld jeg lige spørge, men når du nu skriver prinsessekrone - hvordan laver du det? har du et billede?

Min datter fylder 2 på søndag og en krone er da en mulighed

Jeg troede jeg havde lagt den i billedegalleriet, men det har jeg ik. Søg på prinsesse konfirmationskage i søgefeltet, så kommer indlægget frem med billeder. :)

Anmeld

28. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Total sejt

Anmeld

28. maj 2010

twinboys

weeeeeeeeeeeeeeeeee hvor flot...

Kan man komme i lære en dag??

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.