Green to Grow sutteflasker SÆLGES :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
608 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

Sara.

Hej piger...

Fødte d.7 april min søn som ikke vil amme.. for to uger siden begyndte vi med flasker og jeg bestilte en start pakke med to små og to store sutteflasker + større sutte str. i mærket Green to grow.

Men min søn vil ikke bruge dem heller.

Så nu er de til salg. (Det er Wide neck jeg har)

Smid et bud

(Bor i Århus C.)

Her er lidt information fra deres hjemmeside:

• Bisphenol-A fri (BPA fri)
• Phthalate fri
• PVC-fri
• Blyfri
• Nitrosamin fri

Mange forældre leder efter alternativer til plastiksutteflasker af polycarbonate. I tillæg til at tilbyde BPA-fri alternativ, er Green to Grow et 'grønt' alternativ baseret på en 'grøn' grundholdning:

• Alle indpakninger/æsker er fremstillet i 100% miljøvenligt genbrugspapir og trykt med soyafarver.
• Green to Grow er medlem af organisationen '1% for the Planet' - Det betyder, at 1% af al salg går tilbage til miljøorganisationer, som arbejder for at bevare vores klode.
• Alle produktionsled beskytter menneskerettigheder og arbejdsmiljø forhold.
• Green to Grow har taget initiativ til et projekt, som hedder 'Bottles to Babies' (Flasker til babyer), som donerer nye og let brugte Green to Grow sutteflasker til organisationer, som hjælper familier med få midler.

På trods af at vi sælger BPA-fri sutteflasker, hylder vi princippet om, at amning er bedst, og vi er varme fortalere for amning som første valg. Men i erkendelse af at de fleste forældre trods alt har brug for sutteflasker som supplement, mener vi også, at forældre til små børn har krav på et sikkert alternativ.

Og det er her Green to Grow kommer ind i billedet. Flaskerne findes i to størrelser:
• 150 ml og 300 ml

Og i to modeller:
• Wide neck - som nogle gange foretrækkes af babyer vandt til amning
• Regular neck - som er den mest traditionelle model

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Sara.

8. juni 2010

Sara.

Slet ingen???

Anmeld

21. juni 2010

Sara.

billigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.