Gravid 19+0 på overlevelses tur + MD scanning idag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.096 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

CiSo

ja, sørme om jeg ikke har været på overlevelses tur med mave på!! 

Torsdag startede det med at vi cyklede hen til et sted vi skulle sejle fra, hvor vi kom i kanoer og jeg ved ikke hvad der er sket men jeg har simpelthen så meget luft i maven for tiden, og ja det skulle jo ud så det rungede bare i hele kanoen!!  UPS! Nå men, ja jeg sad bagerst i kanoen og puha hvor fik man ondt i numsen af det og ja, det var faktisk ret hårdt selvom min mave ikke er særlig stor endnu.. 

Men vi ankom til stedet, og skulle lave vores eget mad over bål, og det har jeg bare ikke tålmodighed til da jeg er MEGET sulten og helst skal have maden med det samme lige for tiden, men så var det jo heldigt at jeg havde smurt mig et par nutella madder og taget med!  

men maden blev da klar på et tidspunkt, men smagte ikke særlig godt, bare kald mig sippet men AD! Senere varm kakao om bålet og så i seng! Og for søren hvor er der koldt i sådan en sovepose udendørs puha!! Jeg er absolut ikke udendørsmenneske... 

ja, op klokken 6 for igen at sejle i den skide kano, og nu er min røv total smadret!! men hva faen, det var jo egentlig ret hyggeligt!

Nå men piger, så har jeg jo været til MD scanning idag, og fået et resultat.. Og jeg skal have en lille:

PRINSESSE!!!

åhh hvor er jeg lykkelig, hun var SÅ fin og åhhh jeg kan næste ikke vente med at se hende igen, hun var SÅ smuk!! 

Nå jeg må hellere slutte, det var så lige lidt om mit seneste døgn!

Sophie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

FrkLarsen

KÆMPE STORT TILLYKKE MED PRINSESSEN!!!   

Anmeld

27. maj 2010

merichs

Det lyder da ellers hyggeligt med sådan en lille tur. Nå ja, lidt luft i maven, det må de squ ta med

Og så lige et STORT TILLYKKE med prinsessen

Anmeld

27. maj 2010

CiSo

tusind tak piger!

Anmeld

27. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

stort tillykke Så skal der shoppes lyserødt i stor stil!?

Anmeld

27. maj 2010

CiSo

Caroline86 skriver:

stort tillykke Så skal der shoppes lyserødt i stor stil!?

hihi, ja det kan jeg lige love dig for!! Jeg skal nemlig på shoppetur imorgen! 

Anmeld

27. maj 2010

Moderator

sophieamalia skriver:

hihi, ja det kan jeg lige love dig for!! Jeg skal nemlig på shoppetur imorgen! 

YAY... kan godt huske den første lyserøde shoppetur!!! FARLIGT

Anmeld

27. maj 2010

CiSo

Caroline86 skriver:

YAY... kan godt huske den første lyserøde shoppetur!!! FARLIGT

det tror jeg på!! Men jeg har slet ikke købt noget endnu, har altid sagt at efter md scanning skulle jeg på shoppetur!  

men ja, puha det bliver nok dyrt, men jeg må styrer mig selvom det er svært!

Anmeld

27. maj 2010

Moderator

sophieamalia skriver:

det tror jeg på!! Men jeg har slet ikke købt noget endnu, har altid sagt at efter md scanning skulle jeg på shoppetur!  

men ja, puha det bliver nok dyrt, men jeg må styrer mig selvom det er svært!

hihi... Gør dig selv en tjeneste at købe nogle ting i en større størrelse end 56 det bliver du rigtig glad for senere

God shoppetur

Anmeld

27. maj 2010

CiSo

Caroline86 skriver:

hihi... Gør dig selv en tjeneste at købe nogle ting i en større størrelse end 56 det bliver du rigtig glad for senere

God shoppetur

uhh tak for tippet!  Det vil jeg følge, og mange tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.