ja, sørme om jeg ikke har været på overlevelses tur med mave på!!
Torsdag startede det med at vi cyklede hen til et sted vi skulle sejle fra, hvor vi kom i kanoer og jeg ved ikke hvad der er sket men jeg har simpelthen så meget luft i maven for tiden, og ja det skulle jo ud så det rungede bare i hele kanoen!!
UPS! Nå men, ja jeg sad bagerst i kanoen og puha hvor fik man ondt i numsen af det og ja, det var faktisk ret hårdt selvom min mave ikke er særlig stor endnu..
Men vi ankom til stedet, og skulle lave vores eget mad over bål, og det har jeg bare ikke tålmodighed til da jeg er MEGET sulten og helst skal have maden med det samme lige for tiden, men så var det jo heldigt at jeg havde smurt mig et par nutella madder og taget med!
men maden blev da klar på et tidspunkt, men smagte ikke særlig godt, bare kald mig sippet men AD! Senere varm kakao om bålet og så i seng! Og for søren hvor er der koldt i sådan en sovepose udendørs puha!! Jeg er absolut ikke udendørsmenneske...
ja, op klokken 6 for igen at sejle i den skide kano, og nu er min røv total smadret!!
men hva faen, det var jo egentlig ret hyggeligt! 
Nå men piger, så har jeg jo været til MD scanning idag, og fået et resultat.. Og jeg skal have en lille:
PRINSESSE!!! 

åhh hvor er jeg lykkelig, hun var SÅ fin og åhhh jeg kan næste ikke vente med at se hende igen, hun var SÅ smuk!!
Nå jeg må hellere slutte, det var så lige lidt om mit seneste døgn! 
Sophie
Anmeld