Åh nej dog hvor pinligt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

Sissel

Åh du godeste hvor er det her altså pinligt.
Vi gav mine svigerforældre en digital fotoramme til jul, og til den skulle Kasper overføre de billeder vi har af Sasha. Nu har jeg så lånt en USB pind, da Kasper ved et uheld er kommet til at slette alle vores billeder.
Og på den USB pind kan jeg se at der ligger nogle billeder af mig. NØGEN! Nogle billeder jeg engang sendte til Kasper. Fuck fuck FUCK.. Der er vel ikke så meget andet at sige, er der? But WHY?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Ina33

Sissel skriver:

Åh du godeste hvor er det her altså pinligt.
Vi gav mine svigerforældre en digital fotoramme til jul, og til den skulle Kasper overføre de billeder vi har af Sasha. Nu har jeg så lånt en USB pind, da Kasper ved et uheld er kommet til at slette alle vores billeder.
Og på den USB pind kan jeg se at der ligger nogle billeder af mig. NØGEN! Nogle billeder jeg engang sendte til Kasper. Fuck fuck FUCK.. Der er vel ikke så meget andet at sige, er der? But WHY?

Ja undskyld men jeg kan altså ikke lade være med at smile lidt, eller det vil sige skrald-grine....

Ajjj hvor pinligt for dig, jeg ville simpelthen være så pinlig berørt over sådan noget, at der ville gå længe inden jeg kunne se dem i øjnene igen.

Men hvordan er dine svigerforældre? Vil de bare synes det er sjovt, eller tror du de vil blive stødt?

Louise - som stadig griner, og glæder sig over at det ikke var mig..

Anmeld

27. maj 2010

XXSS

hvem har du lånt usb af?

Anmeld

27. maj 2010

Ina33

Hov jeg har vist misforstået sammenhængen eller hvad??

Anmeld

27. maj 2010

XXSS

Loppe skriver:

Hov jeg har vist misforstået sammenhængen eller hvad??

Jeg venter bare på at høre om  det er af svigerforældrene hun har lånt usb - for så ja, har de set billederne og så er det da komisk, men hvis ikke - hvor kom det så fra?

Anmeld

27. maj 2010

Sissel

Ja det er mine svigerforældres usb. Og jeg er bare ved at dø af skam. De er heldigvis sådan nogle der bare griner af det. Og sladrer til resten af familien. Og jeg griner også selv.. Men hold nu op hvor er det altså bare pinligt..

Anmeld

27. maj 2010

Lulle25

Lidt pinligt. Men det jeg egentlig ville skrive til dig er at du har godt nok en skøn baby. Hold da k... hvor er hun sød

Anmeld

27. maj 2010

Pige2009

LOOOOOL Klasker mig selv på lårene af grin

Anmeld

27. maj 2010

Sissel

Lulle25 skriver:

Lidt pinligt. Men det jeg egentlig ville skrive til dig er at du har godt nok en skøn baby. Hold da k... hvor er hun sød

tak ska du ha:-) er også selv pavestolt over hende. Men det er man vel som mor:-)

Anmeld

27. maj 2010

XXSS

Sissel skriver:

Ja det er mine svigerforældres usb. Og jeg er bare ved at dø af skam. De er heldigvis sådan nogle der bare griner af det. Og sladrer til resten af familien. Og jeg griner også selv.. Men hold nu op hvor er det altså bare pinligt..

Det er da komisk at de ikke har slettet dem  meen heldigt for dig at i tager det så afslappet - det tror jeg ikke at jeg havde gjort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.