Så tøffer vi til PARIS imorgen ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

JustAnotherName

Som nogle måske har bemærket i min status-besked på profilen, så skal pigerne på ferie hos mormor, fra imorgen fredag indtil på tirsdag.

Vi kører dem hjem til mormor imorgen middag.
Og så skal hunden passes hos et par venner.
Så skal vi afsted imorgen eftermiddag, og med flyver fra Aalborg til Paris.

Jeg fik turen i julegave. Det skulle egentlig være en slags mini-bryllupsrejse, da det jo var meningen, at vi ville have været gift på rådhuset den 4 maj.
Men vi ændrede mening, og synes alligevel det virkede forkert, at skulle sige JA til hinanden TO gange. Så vi venter til v har sparet op, og fået råd til et ordentligt kirkebryllup med det hele.

Så nu er det bare en KÆRESTE-TUR. Og det trænger vi ærligt talt også til.
Der er gået liiiige rigeligt praktiske gøremål, fordelinger og "far & mor" i den herhjemme. Og det er første gang NOGENSINDE, at vi skal være væk fra børnene så længe. Bianca har maks været hjemmefra (også hos mormor) i tre dage før. Og Celina maks en enkelt overnatning.

Så det bliver spændende.
Mormor bliver 100% udmattet og mættet af børnebørn, tror jeg på.
Celina er midt i et tigerspring for tiden, og det trækker dælme tænder ud ...selv for os, som jo ER hendes forældre. Så det er ikke sjovt for andre, at have sådan en brokfis, som ikke altid sover lige godt. Jeg håber ikke at det bliver for træls, for så får jeg det rigtig skidt med ikke selv at være der. Og der ER virkelig nok at se til med sådanne to små banditter. Men jeg VED at min mor har styr på det, og at de vil komme til at RÅ-HYGGE sig sammen. Af alle steder, så føler jeg mig helt tryg ved at de er hos hende!

Men jeg har slet ikke fået pakket, og dårligt haft tid til at glæde mig, eller fatte at det er dét vi skal - lige om lidt!
Men det skal blive godt, at være bare ham og mig! Flette fingre og gå rundt og opleve sammen, uden hensyn til børn.

Jo...Jeg glæder mig. Velvidende at jeg kommer til at savne pigerne.
Det er også vigtigt at pleje sit parforhold!!

....NÅ, nu pjevser "tigeren" inde fra soveværelset. Så jeg må lige ind og ae hende med hårene.

Kan I have det godt tøser. Og nu ikke skeje ud og lave noget helt vildt, mens jeg ikke er hjemme til at følge med 

KNUS til Jer alle - dejlig NS-piger/madammer og børnlille 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

oo

jeg gider overhovedet ikke kommentere på det her indlæg, jeg sidder lige pt grøn af misundelse og surmuler i et hjørne

GOD TUR! jeg håber I får kærestet den rigtig meget

Anmeld

27. maj 2010

Ida.

AAAAIIJ Katrine - hvor lyder det bare LÆKKERT!! I må bare have en helt fantastisk og forrygende tur - og mon ikke ungerne overlever en ferie hos Mormor og det kan jo ligefrem være, at Mormor kan jage tigeren på flugt

Anmeld

27. maj 2010

JustAnotherName

jeg gider overhovedet ikke kommentere på det her indlæg, jeg sidder lige pt grøn af misundelse og surmuler i et hjørne

GOD TUR! jeg håber I får kærestet den rigtig meget

Manden er vist af den overbevisning, at der falder lidt af til ham....
Jeg må lige finde en bog om, hvordan det er man gør.. 
Sidst fik vi vist børn ud af det   (aahh, SÅ skidt står det vist alligevel heller ikke til, men du ved, overdrivelsee fremmer forståelsen) - griner.

Vær du bare sur - det kommer du ikke over grænsen af alligevel 

Anmeld

27. maj 2010

TbCp

Ihhhhh Katrine!!!!!
Hav en hel fantastisk tur jeg er mega midsundelig!

Anmeld

27. maj 2010

anna-jonas

Au-revoir Katrine..................håber at i får en skøn kærestetur, og kommer hjem med en masse energi og genopfriskede følelser for hinanden.

Anmeld

27. maj 2010

Skouboe

Hav en fantastisk dag og hyg jer nu for fuld skrue, så I kommer hjem totalt glade og overskudsagtige

Anmeld

28. maj 2010

JustAnotherName

Taaak skal I allesammen have, I søde tøser.

Thjullesen, det var bare dril - Du kan tage det  
HYG DIG....med dine bøger og notater (gnæk gnæk)
Så sender jeg en tanke til dig og rumpenissen oppe fra Eifeltårnet

Anmeld

28. maj 2010

Vinker

Riiiigtig GOD tur til PARIS

Anmeld

28. maj 2010

Dictes mor

Jeg er ligesom Trine grøn af misundelse... Ih gid det var mig.

Rigtig god tur, jeg er sikker på, at I får en fantastisk tur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.