ventetøj hvornår ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

3xM

hvornår hoppede i i ventetøjet ? og hvor meget tog i på ??

ved Marcus tog jeg 20 kg på

men denne gang ved jeg det ikke da jeg har været på 2 forskellige vægte og der skulle jeg kun have taget 1 kg på...

er stadig i mit eget tøj og i uge 25

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Når du føler tøjet strammer Jeg købte det første ventetøj i dec (termin marts) Men man kunne først rigtig se jeg var gravid da vi nåede jan. Så de sidste 3 mdr hoppede kiloerne bare på mig så +16 kg til mig ...

Anmeld

27. maj 2010

3xM

uha ja 3 mdr før termin så kan jeg godt nå at blive stor med den mave jeg har anlagt

Anmeld

27. maj 2010

CiSo

jeg er 19+1 idag, og går stadigvæk i mit eget tøj!  

Anmeld

28. maj 2010

E.T

Det er primært ventebukser jeg har købt, bluser er lidt nemmere at passe. Jeg tror jeg hoppede i dem i omkring 15 uge da jeg synes de andre strammede om maven og jeg kun har taget 4 kg på nu og er i 23 uge.  Men synes bestemt det er mere behageligt at have ventebukser på!

Anmeld

28. maj 2010

LinLin

Med David; sidst i april - havde termin midt i september. tog 11 kg på i alt (heraf 8 til 2. lægebesøg i uge 25 kan jeg se på vandrejournalen )

Denne gang uge 12-13, tror jeg  - 10 kg so far.... (er 25+1)

Anmeld

28. maj 2010

ditdot

Hej,

jeg tror bukserne begyndte at stramme ca omkring uge 17-18 hvor jeg købte de første ventebukser. Arbejdede til dagligt som spl (er på barsel nu) og der går vi jo i løstsiddende tøj, kunne bare ikke klare at have noget stramt på om maven. Ellers har jeg brugt leggings flittigt, har ikke investeret så meget i ventetøj da jeg synes det er ærgeligt at bruge så mange penge på noget som kun varar en kort periode. Har forsøgt at købe tøj som kan bruges bagefter også. Vil hellere gemme lidt til noget skønt tøj til forkælelse når man føler sig allermest usexet med babybleer og gylp til op over begge ører. 

Er i uge 33+5 og har taget ca 12 kg på så der ryger vel noget mere på inden lillepigen kommer ud. Nu ligger hun jo bare og bliver tyk!

Anmeld

28. maj 2010

Patrick07

Indtil vider har jeg tager 7,9 kg på og er i uge 21+4 men jeg skiftede allerede over til vente tøj i uge 15-16 alt andet strammede for meget.

Anmeld

28. maj 2010

3xM

det er ihvertfald meget forskelligt kan jeg høre

er også det jeg har tænkt at købe mig fattig i tøj jeg muligvis ikke skal have på igen og bøvle med enten salg eller få det afsat ...

det bliver hurtigt dyrt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.