Dryp dryp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

Trolde_mor

Ja, nu bliver jeg altså nødt til at spørge.

Hvornår begyndte jeres bryster at producere "mælk"?

Har nemlig i omkring 1 måned nu haft væske ud af brysterne. Det begyndte igen i nat, men til forskel for de andre gange, er det blevet ved siden og nu er kl. altså 20.25..

Mener at have læst at det først er omkring 14 dage før ens bryster begynder? Eller er det mig der er helt på afveje?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Kaufie

Ved min første graviditet havde jeg råmælk fra omkring en måned før termin - og jeg havde mælk til William med det samme.

Jeg stoppede med at amme i april 2008, men har siden kunne klemme enkelte dråber ud under bruseren - og der er konstant lidt "snuller" i folderne.... Lækkert - men jeg går ud fra det er tegn på at vi ikke har problemer med at producere mælk og amme til den tid....

Anmeld

27. maj 2010

FrkLarsen

Jeg begyndte at mælke en smule omkring uge 25-27 mener jeg. 

Det kommer meget i perioder, hvor er både kan komme meget eller lidt, jeg er nu begyndt at bruge ammeindlæg

Anmeld

27. maj 2010

3xM

havde omkring uge 18 som anden gangs gravid...

og igen omkring uge 23 hvor jeg prøvede det lækkede men for tiden intet

Anmeld

27. maj 2010

Faith

Jeg er 29 uger henne og begyndte at producere mælk for 4 uger siden. Kan tydeligt huske det, for var til guldbryllup da jeg opdagede 2 "fine" plamager på min kjole.

Anmeld

27. maj 2010

Anne85

Som min kære husbond udtrykker det så "græder" mine bryster også hele tiden  Og det har de gjort siden jeg var et par måneder henne.

Sådan var det også i første garviditet... og jeg skal love for at jeg havde MÆLK til sønnike da han kom... bassen voksede helt vildt  Så selvom det er lidt træls at rende med ammeindlæg allerede nu så håber jeg bare det betyder at der er fuld styrke på mælke produktionen når lillesøster melder sin ankomst

Anmeld

27. maj 2010

Trolde_mor

Anne85 skriver:

Som min kære husbond udtrykker det så "græder" mine bryster også hele tiden  Og det har de gjort siden jeg var et par måneder henne.

Sådan var det også i første garviditet... og jeg skal love for at jeg havde MÆLK til sønnike da han kom... bassen voksede helt vildt  Så selvom det er lidt træls at rende med ammeindlæg allerede nu så håber jeg bare det betyder at der er fuld styrke på mælke produktionen når lillesøster melder sin ankomst

Ej en sød måde at se det på

Jamen så satser jeg da på at jeg har et par gode fyldte madkasser (kalder kæresten mine ) til lillemanden når tiden er

Anmeld

27. maj 2010

Anne85

LN_ mor skriver:

Ej en sød måde at se det på

Jamen så satser jeg da på at jeg har et par gode fyldte madkasser (kalder kæresten mine ) til lillemanden når tiden er

ja vær du bare glad for at din krop viser dig at den sagtens kan producere den dejlige mælk din lille bebs har brug for

Anmeld

28. maj 2010

Trolde_mor

Anne85 skriver:

ja vær du bare glad for at din krop viser dig at den sagtens kan producere den dejlige mælk din lille bebs har brug for

Smiler.. det er jeg så Men så har den også bare at kunne godt med mælk til vores lille guttermand når han kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.