Stoppe med jern ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

Risen

Hej piger, der står inde på baby i uge 35+4 således:

Din baby er selv begyndt at producere hæmoglobin, så dit jernniveau er ved at være tilbage til det normale.

Betyder det jeg kan smide pillerne af H til eller skal jeg forsætte med at tage dem til slut?  

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Tulle28

Hmm jeg ville umiddelbart tro du stadig har brug for dem, de anbefaler også at man tager jerntilskud når man ammer (det ved jeg jo så ikke om du har planlagt at gøre?)

Anmeld

27. maj 2010

Risen

Tulle28 skriver:

Hmm jeg ville umiddelbart tro du stadig har brug for dem, de anbefaler også at man tager jerntilskud når man ammer (det ved jeg jo så ikke om du har planlagt at gøre?)

Nå okay.. Jo min plan er at amme, men vidste ikke jeg skulle blive ved med at tage jern ved amning? .. Hvordan kan det være ?

Tak for svar 

Anmeld

27. maj 2010

Low

Jeg synes ikke at jeg kan finde det, står det under uge 36?

Der står under alle ugerne at man skal blive ved med at tage jern indtil man har født.

Anmeld

27. maj 2010

Risen

Low skriver:

Jeg synes ikke at jeg kan finde det, står det under uge 36?

Der står under alle ugerne at man skal blive ved med at tage jern indtil man har født.

hov.. har glemt at skrive netbaby.dk.. derfor.. hehe

Anmeld

27. maj 2010

Low

Risen skriver:

hov.. har glemt at skrive netbaby.dk.. derfor.. hehe

Nåe okay .

Men vores jordmoder sagde engang at hvis vi stadig havde nogle vitaminer tilbage når vi havde født så skulle vi bare tage dem indtil der ikke var flere selv om vi havde født

Anmeld

27. maj 2010

MyBaby

Jeg tror, det er vigtigt, at du fortsæter med at tage dem, indtil du har født. Du skal huske, at du jo kommer til at bløde ved fødslen og dagene efter (måske endda 14 dage -3 uger efter) og derfor har du stadig brug for den ekstra jern!

Anmeld

27. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg vil også som Mybaby skriver, anbefale dig at fortsætte, da du netop stadig vil have brug for dem efter fødslen, da du højest sandsynligtvil miste en masse blod der. Jeg har faktisk selv lige været en tur forbi apoteket at hente en ny pak idag

Anmeld

27. maj 2010

Trolde_mor

Risen skriver:

Hej piger, der står inde på baby i uge 35+4 således:

Din baby er selv begyndt at producere hæmoglobin, så dit jernniveau er ved at være tilbage til det normale.

Betyder det jeg kan smide pillerne af H til eller skal jeg forsætte med at tage dem til slut?  

Knus

I den brochure man får hos læge eller jordmoder, står der man skal fortsætte med jern ind til fødslen, så vil også sige at du skal fortsætte

Anmeld

27. maj 2010

Corn

Jeg fortsætter med jern, da jeg har haft blødning i flere uger efter fødslen, og det anbefales vist også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.