Baby bleer fra Libero sælges 2-4 kilo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.933 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

Malene84

åååhhh gud... så kom sundhedsplejersken i dag, drengene har så taget et kilo på hver på 2 uger  shit, og mig der var bekymret for de ikke fik mad nok. haha

nå men det har resulteret i, at de ikke længere kan passe deres bleer. Håber der er nogen der kan bruge dem.

Sælger 6 pakker for 150 kr - de skal hentes på amager

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

line melias mor

oh my der er mange bleer og det var da billigt dem skal du nok komme af med

Anmeld

27. maj 2010

Malene84

line melias mor skriver:

oh my der er mange bleer og det var da billigt dem skal du nok komme af med

Ja jeg købte sygt ind, inden jeg fødte - alle fortalte at mine tvillinger var små. hahahahahah. jeg håber meget at komme af med dem, surt at brænde inde med dem.

Anmeld

27. maj 2010

line melias mor

ja meget men det er da et super køb så selvfølgelig skal du nok komme af med dem

hvor er det også bare vildt de har taget så meget på det bare så sejt

Anmeld

27. maj 2010

Valle81

Malene84 skriver:

åååhhh gud... så kom sundhedsplejersken i dag, drengene har så taget et kilo på hver på 2 uger  shit, og mig der var bekymret for de ikke fik mad nok. haha

nå men det har resulteret i, at de ikke længere kan passe deres bleer. Håber der er nogen der kan bruge dem.

Sælger 6 pakker for 150 kr - de skal hentes på amager

Ej, det er da surt:0) Altså at brænde inde med dem:0) Kan de ikke bruge dem lidt endnu, Anton vejer over 5 kilo og han brugte faktisk den sidste af samme slags du har igår:0)

Øv bøv - jeg ville altså tage de 3 der ikke er åbnet og så tage dem med i fx Bilka og forklare dem situationn og om du ikke kan bytte til nummeret større - mon ikke de er til at snakke med:0)

Anmeld

27. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Det var da 'ærgeligt' - eller på sin vis dejligt at de har taget så meget på, men ørgeligt du er brændt inde med så mange bleer.

Hvis du har mod på at sende dem med posten - vil tro de kan sendes som forsikret pakke til 75.- så vil jeg gerne give 220.- inkl. porto.

Anmeld

27. maj 2010

Tanja84

Hey smukke

Hvor er det bare skønt at jeres to dejlige guldklumper vosker derud af

Hvis ikke du har solgt dem endnu, vil jeg meget gerne købe dem. Så har jeg jo ligeledes mulighed for at hilse på  både dig og drengene ved afhentning

Anmeld

27. maj 2010

Malene84

Tanja84 skriver:

Hey smukke

Hvor er det bare skønt at jeres to dejlige guldklumper vosker derud af

Hvis ikke du har solgt dem endnu, vil jeg meget gerne købe dem. Så har jeg jo ligeledes mulighed for at hilse på  både dig og drengene ved afhentning

jeg har solgt dem nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.