ih I tøser altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

oo

jeg bliver gang på gang rørt over det sammenhold og de venskaber der er herinde, og nu hvor jeg er gravid, er rørt temmelig ofte lig med at jeg tar mig en tuder

den anden dag fik jeg en mail fra Tina, om jeg var interesseret i noget af det tøj hun havde til salg. Idag har jeg modtaget en stor pakke med endnu mere tøj end jeg troede helt og aldeles gratis og doneret af Tina det er SÅ lækkert! Søren sad spændt og kiggede med da jeg åbnede og pakkede ud og blev ligeså glad som mig over den skønne gestus

tusind tak, Tina og tusind tak fordi man får lov at være en del af det her netværk!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Jules

Det var da stort gjort af hende dejligt at der er nogen der har så gode bånd sammen

Anmeld

27. maj 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

jeg bliver gang på gang rørt over det sammenhold og de venskaber der er herinde, og nu hvor jeg er gravid, er rørt temmelig ofte lig med at jeg tar mig en tuder

den anden dag fik jeg en mail fra Tina, om jeg var interesseret i noget af det tøj hun havde til salg. Idag har jeg modtaget en stor pakke med endnu mere tøj end jeg troede helt og aldeles gratis og doneret af Tina det er SÅ lækkert! Søren sad spændt og kiggede med da jeg åbnede og pakkede ud og blev ligeså glad som mig over den skønne gestus

tusind tak, Tina og tusind tak fordi man får lov at være en del af det her netværk!!

Ja jeg tillod mig lige at putte lidt ekstra i

Håber det kan bruges.... jeg forventer ikke rigtig der kommer flere unger her så forsøger at komme af med en masse af det og hvis der skulle komme flere... ja så synes jeg jo nok også det er lidt sjovt at skulle ud og købe nyt

Anmeld

27. maj 2010

Karo

Hvor er det dog dejligt

Jeg glæder mig til at se den lille i tøjet

Anmeld

27. maj 2010

Ni-ko-li-ne

hvor er det skønt!

Anmeld

27. maj 2010

Barbamama

Ej det var da rigtig sødt af hende!!!

Anmeld

27. maj 2010

Skouboe

Sådan er Tina bare

Anmeld

27. maj 2010

JustAnotherName

Jeg er helt enig i, at dette næste-kærlige NS-sammenhold er helt fantastisk!

Der er sket mange søde, små, gode gerninger på kryds og tværs.
Dette var endnu én af flere dejlige gestuser. Og jeg bliver så glad, når jeg hører om dem ....I er fantastiske!

Jeg føler mig såååå heldig at være en del af dette, og at "kende Jer".
Man kommer sgu til at holde af hinanden!! Jeg holder ihvertfald af JER

Anmeld

27. maj 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Jeg er helt enig i, at dette næste-kærlige NS-sammenhold er helt fantastisk!

Der er sket mange søde, små, gode gerninger på kryds og tværs.
Dette var endnu én af flere dejlige gestuser. Og jeg bliver så glad, når jeg hører om dem ....I er fantastiske!

Jeg føler mig såååå heldig at være en del af dette, og at "kende Jer".
Man kommer sgu til at holde af hinanden!! Jeg holder ihvertfald af JER

Katrine - du har virkelig ordet i din magt - det er SÅ velskrevet, at jeg intet har at tilføje...

Og så skal vi da se billeder af tøjet, Trine

Anmeld

27. maj 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Katrine - du har virkelig ordet i din magt - det er SÅ velskrevet, at jeg intet har at tilføje...

Og så skal vi da se billeder af tøjet, Trine

Ihh TAK....hehe   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.