Ih altså hvor er han sød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.103 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

Dictes mor

Jeg har haft mødregruppe på besøg idag, og det har bare været så hyggeligt. Og så da de var taget afsted, så kom Per op til mig med en lille gave. Så jeg har fået halskæde, øreringe og en prinsessering. Det var en lille gave fordi jeg havde givet ham Dicte og fordi jeg "kun" fik roser på morsdag... Altså hvor sød er han lige. Og jeg havde overhovedet ikke regnet ud at han havde været ved at skulle købe sådan noget, og jeg synes ellers at jeg plejer at være god til at opsnuse sådan noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

TbCp

Majastina skriver:

Jeg har haft mødregruppe på besøg idag, og det har bare været så hyggeligt. Og så da de var taget afsted, så kom Per op til mig med en lille gave. Så jeg har fået halskæde, øreringe og en prinsessering. Det var en lille gave fordi jeg havde givet ham Dicte og fordi jeg "kun" fik roser på morsdag... Altså hvor sød er han lige. Og jeg havde overhovedet ikke regnet ud at han havde været ved at skulle købe sådan noget, og jeg synes ellers at jeg plejer at være god til at opsnuse sådan noget.

Århh hvor sødt

Må man se billeder?

Anmeld

27. maj 2010

otlitrom

Hvor dejligt! Der er ikke noget bedre end gaver Men de allerbedste er dem der overrasker og kommer på f.x. en ganske almindelig torsdag!

Anmeld

27. maj 2010

Dictes mor

TbCp skriver:

Århh hvor sødt

Må man se billeder?

Selvfølgelig, sådan her ser det ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. maj 2010

Dictes mor

kitty skriver:

Hvor dejligt! Der er ikke noget bedre end gaver Men de allerbedste er dem der overrasker og kommer på f.x. en ganske almindelig torsdag!

Præcis det er bare det bedste!

Anmeld

27. maj 2010

TbCp

Majastina skriver:

Selvfølgelig, sådan her ser det ud

Århhh hvor fint!

Anmeld

27. maj 2010

msax

Han er da en drømmemand ham Per...

Hold fast på ham

Anmeld

27. maj 2010

Karo

Hvor er han dog bare Sød og sikken en fin gave

Da jeg fødte Marcus fik jeg en ring med en blå zaphir, og da jeg fik Ida fik jeg en ring med en Lilla zaphir.Jeg elsker bare de to ring for de repræsentere mine to dejlige børn.

Anmeld

27. maj 2010

Jules

Hvor fantastisk Skønt når de kan overraske os de kære mænd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.