Skal gøre det så lidt rodet som muligt og så forståeligt som muligt.
Januar 2009 Mistede jeg min bror vi fik efterfølgende af vide det var epelipsi, hvilket var underligt da han ikke avr syg. det nu ca 1½år siden han døde.
MMin mors kæreste ringer så til embedslægen for nu vil vi vide hvad der er sket der skete følgende:
Min bror døde mandag morgen, lige inden hans død havde han mistede sin kæreste og hun havde fået abort han var knust, men det avr det bedste for dem alle, fredag, lørdag og søndag havde han været hos nogen venner hvor de havde taget methadon (min bror rørte ikke stoffer og havde ikke gjort det i 3år) ingen af hans venner sagde stop selvom de vidste at han ikke var vandt til det og at han avr så langt nede, nej de blev ved at tage sammen emd ham, min bror døde af en overdosis methadon mandag d 26 januar 2009, jeg vil aldrig tilgi de to personer for at skaffe til ham eller ikke stoppe ham, men i sidste ende tog han selv de skide stoffer desværre, jeg ved i mit hjerte han ikke ville dø han elskede livet, men hans tid var kommet, jeg evd os at han ikke mærkede noget da han havde rejst sig op faldet om slået hovedet og derved været så bevistløs da han døde at han ikke har følt noget, først nu føler jeg at jeg klar til at komme videre for nu ved vi hvad der skete med ham hvor ondt det end gr at erkende det var de skide stoffer
hvil i fred brormand <3 jeg elsker og savner dig.
tak fordi i læste med
Anmeld