så kom afklaringen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

Mamamischa

Skal gøre det så lidt rodet som muligt og så forståeligt som muligt.

Januar 2009 Mistede jeg min bror vi fik efterfølgende af vide det var epelipsi, hvilket var underligt da han ikke avr syg. det nu ca 1½år siden han døde.
MMin mors kæreste ringer så til embedslægen for nu vil vi vide hvad der er sket der skete følgende:
Min bror døde mandag morgen, lige inden hans død havde han mistede sin kæreste og hun havde fået abort han var knust, men det avr det bedste for dem alle, fredag, lørdag og søndag havde han været hos nogen venner hvor de havde taget methadon (min bror rørte ikke stoffer og havde ikke gjort det i 3år) ingen af hans venner sagde stop selvom de vidste at han ikke var vandt til det og at han avr så langt nede, nej de blev ved at tage sammen emd ham, min bror døde af en overdosis methadon mandag d 26 januar 2009, jeg vil aldrig tilgi de to personer for at skaffe til ham eller ikke stoppe ham, men i sidste ende tog han selv de skide stoffer desværre, jeg ved i mit hjerte han ikke ville dø han elskede livet, men hans tid var kommet, jeg evd os at han ikke mærkede noget da han havde rejst sig op faldet om slået hovedet og derved været så bevistløs da han døde at han ikke har følt noget, først nu føler jeg at jeg klar til at komme videre for nu ved vi hvad der skete med ham hvor ondt det end gr at erkende det var de skide stoffer hvil i fred brormand <3 jeg elsker og savner dig.

tak fordi i læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Patrick07

Sender dig lige et KÆMPE  Kan slet ikke sætte mig ind i hvor frygteligt det må have været

Anmeld

27. maj 2010

AnneBJ

Jeg kondolerer med din bror, men dejligt endelig at have en afklaring!

Anmeld

27. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg vil bare sige at jeg har læst dit indlæg, og sende dig et stort kram!

Anmeld

27. maj 2010

saxa

Til dig

Anmeld

27. maj 2010

Mamamischa

tak piger, jeres cyber kram varmer.

Det siger så meget at få en afklaring, nu kan man se fremad og arbejde med sig selv og sine følser, men det ahr været et langt 1½år

Anmeld

27. maj 2010

betski

Puha da. Afklaring er bare SÅ vigtig, det kan jeg desværre snakke med om. Din bitterhed til stofferne forsvinder nok aldrig, men det vigtigst er at du er forvis om, hvad der skete omkring hans død. Du må arbejde på at tilgive ham, tror først du rigtig kan komme videre når du formår det.

Jeg sender dig de varmeste tanker og et kram

Anmeld

27. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det gør mig meget ondt med din bror  Det er trods alt rart for jer, at få en afklaring på, hvad der skete med ham og kan give jer lidt ro i sjælen.

Kram

Anmeld

27. maj 2010

TbCp

Mamamischa skriver:

Skal gøre det så lidt rodet som muligt og så forståeligt som muligt.

Januar 2009 Mistede jeg min bror vi fik efterfølgende af vide det var epelipsi, hvilket var underligt da han ikke avr syg. det nu ca 1½år siden han døde.
MMin mors kæreste ringer så til embedslægen for nu vil vi vide hvad der er sket der skete følgende:
Min bror døde mandag morgen, lige inden hans død havde han mistede sin kæreste og hun havde fået abort han var knust, men det avr det bedste for dem alle, fredag, lørdag og søndag havde han været hos nogen venner hvor de havde taget methadon (min bror rørte ikke stoffer og havde ikke gjort det i 3år) ingen af hans venner sagde stop selvom de vidste at han ikke var vandt til det og at han avr så langt nede, nej de blev ved at tage sammen emd ham, min bror døde af en overdosis methadon mandag d 26 januar 2009, jeg vil aldrig tilgi de to personer for at skaffe til ham eller ikke stoppe ham, men i sidste ende tog han selv de skide stoffer desværre, jeg ved i mit hjerte han ikke ville dø han elskede livet, men hans tid var kommet, jeg evd os at han ikke mærkede noget da han havde rejst sig op faldet om slået hovedet og derved været så bevistløs da han døde at han ikke har følt noget, først nu føler jeg at jeg klar til at komme videre for nu ved vi hvad der skete med ham hvor ondt det end gr at erkende det var de skide stoffer hvil i fred brormand <3 jeg elsker og savner dig.

tak fordi i læste med

Det må være godt at få en afklaring!
Men stadig så uendeligt trist og uretfærdigt at du skulle miste din bror!!!

Det gør mig virkelig ondt!

Hvis du ikke allerede kender den, vil jeg foreslå dig at tage et kig på Søskendekram, det er en side for alle os der har mistet en søskende.

Et kæmpe knus herfra

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

Sender et mega

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.