Svigermors guldkorn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

Lucipher

Hejsa.

Jeg har en lidt sjov svigermor. Nogen gange når hun siger noget må jeg virkelig bide mig i tungen for ikke at kommentere på det. I går snakkede vi om termins datoer. Jeg har fået en af lægen og en anden fra NF scanningen. Hvor efter hun siger at der er ikke nogen der føder før eller efter tid, for så er det bare forkert beregning. For hun havde født begge sine sønner på deres terminsdatoer. Hun er altså lidt sjov.

Hilsen Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hæhæ....

Heldigvis kommer alle børn på deres fødselsdag

Anmeld

27. maj 2010

Svane83

Caroline86 skriver:

hæhæ....

Heldigvis kommer alle børn på deres fødselsdag

hi hi ganske rigtigt

Anmeld

27. maj 2010

VIPpigen

Lucipher skriver:

Hejsa.

Jeg har en lidt sjov svigermor. Nogen gange når hun siger noget må jeg virkelig bide mig i tungen for ikke at kommentere på det. I går snakkede vi om termins datoer. Jeg har fået en af lægen og en anden fra NF scanningen. Hvor efter hun siger at der er ikke nogen der føder før eller efter tid, for så er det bare forkert beregning. For hun havde født begge sine sønner på deres terminsdatoer. Hun er altså lidt sjov.

Hilsen Julie

Hehe... Jeg har også sådan en svigermor

Hun kommer altså også med nogen meget "skæge" kommentarer, og når kæresten og jeg køre derfra, så griner vi altid lidt af hvad hun har sagt. Hun får virkelig en til at smile.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.