Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej skønne kvinder
hvordan er det lige med p-piller pausen... man skal holde 7 dags pause. ja men hvad så hvis mens ikke er kommet på de 7 dage? skal man vente på den eller starte næste pakke.?
knus limya
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uh det ved jeg ikke ... det har jeg aldrig prøvet.. Har du spurgt lægen? For man kan jo blive gravid selvom man tager p-piller...
Så vidt jeg husker så står der i indlægssedlen at man skal starte på p-pillerne igen selvom man ikke har fået mens, hvis mens så heller ikke kommer måneden efter når man holder pause, så skal man søge læge.
Carina
Du skal bare fortsætte med at tage pillerne, kroppen skal lige vænne sig til omvæltningen.. Eller du er måske ikke nybegynder? For har du taget p-piller længe ville jeg nok kontakte lægen..
jo jeg er nyebegynder den pakke var mit første så måske derfor
Limya skriver: jo jeg er nyebegynder den pakke var mit første så måske derfor
Ja så starter du bare på en ny pakke efter pausen.. Hvis ikke der er tegn på mens ved næste pause, kan du lige kontakte lægen..
saxi skriver: Ja så starter du bare på en ny pakke efter pausen.. Hvis ikke der er tegn på mens ved næste pause, kan du lige kontakte lægen..
mange tak for hjælpen, det gør jeg så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128