Zoneterapi for 2. gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

.. skal vi til nu kl 11. Og heldigvis har skønne DK lovet at tage med så vi bliver endda hentet i bil Sidste gang skreg han også himmelhøjt mens det stod på og derfor er der brug for en til, til at holde Mor i hånden, og da Niklas har givet op på zoneterapien (og alle andre mirakelkure) tager jeg afsted selv. 

Efter en meget urolig morgen med ordentlig prutmave (Jonathan - ikke mig)  ser jeg frem til at der måske sker noget efter i dag...

Så kryds fingre for at vi kommer hjem med en dreng med mere ro maven så han fremover ser ud som på 2. billede og ikke 1...

Rosa

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Patrick07

Ej Rosa hvor er han bare lækker  ønsker lille manden held og lykke også  for det virker på hans lille mave..

Anmeld

27. maj 2010

Diana...

Jeg  for at det fungere. stakkels lille mand. 

god DK kan komme med jer. 

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

Håber det virker... Held og lykke...

Anmeld

27. maj 2010

Bayze

Rosa skriver:

.. skal vi til nu kl 11. Og heldigvis har skønne DK lovet at tage med så vi bliver endda hentet i bil Sidste gang skreg han også himmelhøjt mens det stod på og derfor er der brug for en til, til at holde Mor i hånden, og da Niklas har givet op på zoneterapien (og alle andre mirakelkure) tager jeg afsted selv. 

Efter en meget urolig morgen med ordentlig prutmave (Jonathan - ikke mig)  ser jeg frem til at der måske sker noget efter i dag...

Så kryds fingre for at vi kommer hjem med en dreng med mere ro maven så han fremover ser ud som på 2. billede og ikke 1...

Rosa

Kære Rosa der ikke prutter ()

Jeg håber meget I får noget ud af det og venter spændt på tilbagemeldinger. Hvis han er god ham zoneterapeuten, tager vi også aftsted til ham. Dette selvom Lille-A har været en anden dreng i går og i dag. Han er simpelthen så rolig, glad og opmærksom han synes med ét at være blevet laaaang tid ældre lige pludselig. Kan meget mere... gad vide om der er noget om den der teori med at de udvikler sig i spring. Først mørke skyer (det var så i forgårs og dagen før, som var helt forfærdelige) og så et udviklingstrin frem. I hope I hope - vi megahygger os herhjemme

I øvrigt - HVIS det ikke virker det helt store, så ville jeg iikke være så ked af det. For Jonte er eddermame også nuttet på billede 1. men ja ja, jeg ved det godt, billedet er uden lyd.....

Knus

Anmeld

27. maj 2010

Svane83

Kære Rosa

Hvordan gik det så til behandlingen?

Carina

PS. har vidst sagt det en gang før, men han er godt nok en meget køn dreng, han er lige til at spise.

Anmeld

27. maj 2010

AnneBJ

Håber behandlingen har hjulpet lidt, på Jeres lille lækre dreng

Anmeld

27. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det gik hverken værre eller bedre end at bassen græd en del under seancen, ( og jeg var virkelig tæt på, og holdt kun fortet takket være Ditte!) men så snart jeg løftede ham op sov han som en sten! Og det har han, på nær en ammetur og en MEGET fuld ble) gjort lige siden...

Jeg ved ikke om jeg tør tro på en virkening men jeg har fået hjemmeopgaver med hjem og skal selv massere ham på en bestemt måde på søndag og på tirsdag for at hjælpe det hele på vej og så skal vi til (forhåbentlig) sidste behandling på torsdag.

Bagefter spiste vi frokost i solen, DK flirtede sig ud af en bøde og vi hyggede herhjemme mens guldslyngelen sov og sov, så jeg fik lige ladet op til aftenens strabadser... Kolik - KOM AN!!!

Tusind tak for jeres tanker og søde ord - jeg synes jo for pokker også at han er så lææækker!!!

KH

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.