Er det normalt at humøret svinger sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

Miss.Sunshine

syntes helt jeg har tabt humøret i dag.

Havde æl i lørdags og har de sidste dage haft brystspændinger og været rigtig glad,fordi jeg tænkte "jamen selvfølgelig er det lykkedes",men i dag er det omvendt. Er totalt i kulkælderen og alle mine egne positive råd er gået fløjten. HVorfor skulle det være lykkedes. Vel er det da ej. Endnu en negativ test i næste uge. Endnu en mens. En ny venteperiode osv.

Nogen der har det lige sådan eller skal jeg bare tage mig sammen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

businesstigger

Jeg syntes at der er et meget tydeligt mønster. Har snakket med Mia Maia og Kitty om det herinde.

1. uge efter ÆL er man total positiv og tror på alle de symptomer kroppen smider ens vej.

2. uge begynder man at tvivle på det hele og synes man er dum og naiv for at have troet på det.

3. uge (hvis man når dertil) er ugen for ekstra blødt toilet papir fordi man hele tiden er ude og checke om mens er kommet.

Anmeld

27. maj 2010

Miss.Sunshine

businesstigger skriver:

Jeg syntes at der er et meget tydeligt mønster. Har snakket med Mia Maia og Kitty om det herinde.

1. uge efter ÆL er man total positiv og tror på alle de symptomer kroppen smider ens vej.

2. uge begynder man at tvivle på det hele og synes man er dum og naiv for at have troet på det.

3. uge (hvis man når dertil) er ugen for ekstra blødt toilet papir fordi man hele tiden er ude og checke om mens er kommet.

Tak fordi du skrev

Det er ikke engang løgn. Jeg var virkelig optimist og nu er jeg rigtig sur på mig.

Men selvom det er synd for alle andre i samme båd,så føles det bare "rart" ikke at være alene om det. Altså ikke at jeg ønsker noget dårligt for nogen,men ja,du ved nok hvad jeg mener.

Knus

Anmeld

27. maj 2010

Sujan

Ej hvor jeg kender der... Sidste uge var jeg mega positiv.. Selvfølgelig er det lykkes nu og nu har vi snart prøvet et år så i følge statistikkerne er det nu det skal være... I denne uge er jeg også helt i kulkælderen.. Hvorfor skulle det ske denne måned??? Jeg får aldrig et barn o.s.v... Det er hårdt måned efter måned med de op og ned ture...
Har prøvet i et år på tirsdag:-( så nu har jeg det sådan at sker det ikke inden for et år er chancerne små og skal man så gå i behandling eller hvad?? Men må bare prøve videre og prøve at være positiv

Anmeld

27. maj 2010

Miss.Sunshine

Sujan skriver:

Ej hvor jeg kender der... Sidste uge var jeg mega positiv.. Selvfølgelig er det lykkes nu og nu har vi snart prøvet et år så i følge statistikkerne er det nu det skal være... I denne uge er jeg også helt i kulkælderen.. Hvorfor skulle det ske denne måned??? Jeg får aldrig et barn o.s.v... Det er hårdt måned efter måned med de op og ned ture...
Har prøvet i et år på tirsdag:-( så nu har jeg det sådan at sker det ikke inden for et år er chancerne små og skal man så gå i behandling eller hvad?? Men må bare prøve videre og prøve at være positiv

Det er fuldstændig som mig! Man mister virkelig håbet!

Hvornår skal du teste?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.