Uv -dragt til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

nilletøz

Hejsa...

Sad lige og tænke om jeg sku invistere i sådan en...

Men er der nogen der ved om de er gode nok, men søn har stor chance for at blive rødhåret, og kan derfor ikke tåle solen (ligesom mig ØV)

Har været inde på google og set de ligger i en prisklasse på ca 300,-kr...

Andre der har overvejet at købe sådan en, eller har en?
Nogen der kan anbefalde en hjemmeside.?

nilletøz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

L-Mortil3

Jeg har tænkt mig at købe en til Liam hvis vi får en varm sommer, jeg er selv rødhåret og har SUPER sensitiv hud, faktor 50+ kan knap holde mig fri for solskoldning med store blærer, så jeg har sat kraftigt ind ved Liam for en sikkerhedsskyld, han har høj solfaktor på, og hvis sommeren somsagt bliver varm, får han en UV dragt!

Anmeld

27. maj 2010

Sara.

Min pige havde dem sidste år da vi var i Tunesien.... der hvor dragten sad var hun helt hvid da vi kom hjem så de virkede rigtig godt!!!!

Jeg havde dog også et sæt af t-shirt og shorts, det kan ikke anbefales fordi t.shirten kravler op osv når hun svømmede, legede og når vi løftede hende...

men  til dragterne.....

Jeg kan ikke huske hvor jeg købte mine, men er sikker på de kostede under 300 kr ellers havde jeg ikke haft råd til at købe så mange.

Man kan også finde dem på trendsales, dba osv....

Anmeld

27. maj 2010

line melias mor

vi har tænkt os at købe en uv dragt til når vi skal til tyrkiet. min veninde sagde den var uundværlig når man rejser sydpå eller har lyse børn

Anmeld

27. maj 2010

MoarViborg

Jeg har også en til min datter, og vi har brugt den rigtig meget når vi har rejst! Den kostede fra ny 300 kr, men synes den var alle pengene værd! Jeg købte den i st. 1 år (mener faktisk ikke de fåes mindre ret mange steder), og hun brugte den første gang da hun var 7 mdr, hvor den passede fint - lidt stor, men ikke noget af betydning, og nu har vi lige været på Kreta og Maya er 14 mdr gammel og passer den stadig fint! Så altså man kan jo bruge den i lang tid!

Anmeld

27. maj 2010

Camilla_a

Jeg har dragter fra mala til begge mine drenge og synes bare de alle pengene værd! Bare husk de skal sidde lidt løst for ellers falder de meget i faktor/beskyttelse

Anmeld

27. maj 2010

nilletøz

Hejsa alle...

Tusind tak for alle jeres svar...

Det ser ud til at jeg godt kan kaste mig ud i og købe en...

Er ikke helt sikker på at Lukas blir rødhårt, men kan jo ligeså godt være på forkant med det.. jeg kan slet ikke tåle solen, og bliver bare rigtig rød.. Men er nok lidt selvforskyld, da jeg er rigtig dårligt til at bruge solcrem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.