småveer eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

tb

hvor længe kan baby presse sig ned i bækkenet før der sker noget??? nu har min lille pige lagt og presset på i 3 dage og er godt nok blevet øm.. det strammer sindssygt meget over lænden en gang i mellem.. er det mon bare fordi hun lægger sig ned i bækkenet eller er det fordi der forhåbentligt snart sker noget mere?? hun har lagt med hovedet nedad de sidste 6-7 uger..

jeg har sovet vildt dårligt i nat og har været vågen mange gange pga smerter i bækkenet og siden..

hmm.... for min skyld må det godt være fødslen der er på vej, men tror nu bare det er ønsketænkning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

tb

slet ingen med erfaringer?????

Anmeld

27. maj 2010

Miss.Sunshine

Jeg tror ikke du er i tvivl når det rigtigt går løs

Der er jo ikke så meget plads i maven mere,og derfor strammer og spænder det alle steder. Tror jeg,men man ved jo aldrig

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

Du er ikke i tvivl når det går igang...

Anmeld

27. maj 2010

nannanadja

hvis det er veer er du ikke it tvivl. de kommer reglmæssigt hele tiden... det kan være hun er ved at gøre sig klar? ellers bare alm. smerter i denne sene tid?

hvis du er i tvivl ville jeg ringe til min jordmor så kunne hun måske se på dig eller lige snakke med hende i telefonen ...

Anmeld

27. maj 2010

Valle81

tb skriver:

hvor længe kan baby presse sig ned i bækkenet før der sker noget??? nu har min lille pige lagt og presset på i 3 dage og er godt nok blevet øm.. det strammer sindssygt meget over lænden en gang i mellem.. er det mon bare fordi hun lægger sig ned i bækkenet eller er det fordi der forhåbentligt snart sker noget mere?? hun har lagt med hovedet nedad de sidste 6-7 uger..

jeg har sovet vildt dårligt i nat og har været vågen mange gange pga smerter i bækkenet og siden..

hmm.... for min skyld må det godt være fødslen der er på vej, men tror nu bare det er ønsketænkning

Jeg vil også sige - du er ikke i tvivl når de første veer melder sig:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.