hvornår begyndte i at vokse.?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

silden85

Samus1983 skriver:

Så fin du er med mavsen!!

mange tak søde men jeg synes godt at man kan se forskel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Samus1983

silden85 skriver:

mange tak søde men jeg synes godt at man kan se forskel

ja bare rolig.. pluselig går det stærkt..

Anmeld

26. maj 2010

smokin

Vil sige at du vokser jo hele tiden... der er nok forskel på hvornår man går fra at se tyk ud til at ligne en rigtig gravid.. og jeg var faktisk relativt langt henne før det ændrede sig... omkring uge 30.

Selvfølgelig med stramt tøj osv... den rette positur... så ser man gravid ud. Men der hvor folk begynder at kommentere på en... det er nok først sidst i 20'erne.

Anmeld

27. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Som Zette skriver vokser man jo hele tiden, men jeg begyndte først at se 'rigtig gravid' ud omkring uge 19-20 stykker...

Dog begyndte det at gå endnu mere stærkt omkring uge 30. Nu er jeg i uge 36, og jeg synes nærmest at maven vokser med hastige skridt dag for dag

Anmeld

27. maj 2010

zille_87

Jeg er 3 gangs gravid og kan stadig skjule maven, og bruger stadig mine alm. jeans

De 2 andre gange kom maven først omkring uge 25 og der efter...

Anmeld

27. maj 2010

Sakris

Jeg er begyndt at få en lille mave - er i uge 10, men kan sagtens skjule det!

Anmeld

27. maj 2010

Josesmor

Jeg er 18+1 nu. Har taget billeder ved 17+5 og man kan da godt se det. Jeg synes det er gået hurtigt på det sidste og alle vil røre på min mave Men det er jo også nu baby virkeligt vokser..

Så frem med tålmodigheden søde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. maj 2010

katrine26

Tak for alle de dejlige svar.

kan se at det er meget forskelligt fra person til person hvor tidligt man kan se det.

tager det skam også meget roligt omkring det.

Tror bare det er fordi man har en eller andet ide om når man er gravid så har man også mave på. selvom man jo godt logisk ved at man skal være et godt stykke henne før det kan ses.

Men glæder mig nu alligevel til at mave strutter så folk ikke tror man er lidt kuk kuk fordi man gå og aer sig på maven ned i brugsen. hihi

katrine26

Anmeld

28. maj 2010

DK

katrine26 skriver:

Tak for alle de dejlige svar.

kan se at det er meget forskelligt fra person til person hvor tidligt man kan se det.

tager det skam også meget roligt omkring det.

Tror bare det er fordi man har en eller andet ide om når man er gravid så har man også mave på. selvom man jo godt logisk ved at man skal være et godt stykke henne før det kan ses.

Men glæder mig nu alligevel til at mave strutter så folk ikke tror man er lidt kuk kuk fordi man gå og aer sig på maven ned i brugsen. hihi

katrine26

Hej Kathrine!

Prøv at gå ind under billeder, mavebilleder. Så kan du følge de samme personer fra tidligt til højgravid. Det er ret sjovt at se at nogen hurtigt buler ud, mens andre er længere om det!

Knus Ditte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.