Nan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

Millesmammi

nogle som kan hjælpe?

jeg har brugt nan til mille i en 3 uger nu, og det har gået rigtig fint, men hun er begyndt at gylpe meget. hvad bruger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Linek skriver:

nogle som kan hjælpe?

jeg har brugt nan til mille i en 3 uger nu, og det har gået rigtig fint, men hun er begyndt at gylpe meget. hvad bruger i?

vi brugte NAN....

hmm.... får hun bøvset ordentligt? Vi brugte Avent flasker til vores datter, men hun kunne ikke bøvse ordentligt når hun havde spist... :0( og fik ondt i mavsen.... så vi prøvede MAM... der bøvsede hun meget let og maden kom derved ikke så nemt retur

Anmeld

26. maj 2010

Millesmammi

ka-ri-na skriver:

vi brugte NAN....

hmm.... får hun bøvset ordentligt? Vi brugte Avent flasker til vores datter, men hun kunne ikke bøvse ordentligt når hun havde spist... :0( og fik ondt i mavsen.... så vi prøvede MAM... der bøvsede hun meget let og maden kom derved ikke så nemt retur

ja hun bøvser godt, og jeg har hele tiden brugt tommie tippie, med det er først nu hun begynder at gylpe

Anmeld

26. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Linek skriver:

ja hun bøvser godt, og jeg har hele tiden brugt tommie tippie, med det er først nu hun begynder at gylpe

men er det det hele der kommer op eller bare lidt?

Anmeld

26. maj 2010

Millesmammi

rigtig meget ..

Anmeld

26. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Linek skriver:

rigtig meget ..

øv... så kan jeg da godt forstå hvis det bekymrer dig lidt...

jeg ville nok ringe til SP...måske hun har gode råd?

Anmeld

26. maj 2010

Millesmammi

ka-ri-na skriver:

øv... så kan jeg da godt forstå hvis det bekymrer dig lidt...

jeg ville nok ringe til SP...måske hun har gode råd?

ja det gør jeg også

Anmeld

26. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Linek skriver:

ja det gør jeg også

godt.... :0)

Anmeld

26. maj 2010

Becks

Linek skriver:

rigtig meget ..

Caroline herinde fra, lader sin Laura sidde op et stykke tid efter amning.. Måske du kunne gøre det samme når Mille har fået sin flaske, også selvom hun er faldet i søvn

Anmeld

26. maj 2010

millesofie

jeg ammer stadig tinke men..

da hun var kun 3mån gammel skulle vi flytte og det hele var rod så vi kom også ud i noget Nan men jeg ammede hende stadig og lavede noget selv

hun har altid været en gylper men det var ikke så slemt i den periode og jeg tror det var fordi at hun fik lidt forskellige ting at spise..

det jeg lavede selv var meget tynd hirsegrød (12g hirseflager kogt i 1½dl vand, MM eller MME) ½dl mandler (uden skræl) blendet i en dl kogt vand og ½tsk gylden rør sukke.. blandes og si'es er "vællingen" for tyk skal der bare mere vand i 

det er en opskrift jeg har fået godkendt af min læge og SP den er rig på fedt og næringsstoffer og man kan jo putte D-dråberne i også

held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.