Erfaring med at have rengøringshjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.191 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

Silvermist1

Hej

Er der nogen herinde som har erfaring med at have rengøringshjælp?

Jeg får nemlig rengøringshjælp hver 14. dag i ca. 2 timer pr. gang fra i morgen af... og jeg glæder mig som et lille barn

Tjo, selvfølgelig kan jeg/vi godt klare rengøringen selv, men...! Vi har 2 små børn og mangel på kvalitetstid sammen. Derfor vælger jeg at få rengøringshjælp. Selvom det ikke tager en evighed at gøre hoverengøring, så tager det alligevel tid... og overskud.

Den tid og det overskud vil jeg hellere bruge på min familie.

Næsten slut med at føle mig træt og kedelig, ja eller presset pga. for mange praktiske gøremål

Jeg tror og håber at mere tid og overskud vil gøre mig til en gladere mor og kone.

Ej hvor jeg glæder mig til at komme hjem i morgen til en shiny hjem, uden at have løftet en lillefinger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

roenlund

Jeg ve ikke hvordan det er, men kæresten og jeg har bestemt at det vil vi have... jeg tror de penge er så godt givet ud med det overskud det giver i hverdagen....

Problemet er bare at finde nogen, det er ikke helt nemt der hvor vi bor...

Anmeld

26. maj 2010

Silvermist1

roenlund skriver:

Jeg ve ikke hvordan det er, men kæresten og jeg har bestemt at det vil vi have... jeg tror de penge er så godt givet ud med det overskud det giver i hverdagen....

Problemet er bare at finde nogen, det er ikke helt nemt der hvor vi bor...

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men har du prøvet at søge på google? Så dukker der ofte annoncer bl.a. fra www.dba.dk og andre sider hvor der er nogle der tilbyder rengøringshjælp.

Anmeld

26. maj 2010

roenlund

jeg har kun søgt lokalt, det er nok også mest at vi ikke er så vilde med at have hvem som helst rendende i huset...

Men vi bliver nok sanrt nød til at søge mere seriøst da jeg ikke kan deltage i noget mere pga min ryg...

Anmeld

26. maj 2010

Silvermist1

jeg har kun søgt lokalt, det er nok også mest at vi ikke er så vilde med at have hvem som helst rendende i huset...

Men vi bliver nok sanrt nød til at søge mere seriøst da jeg ikke kan deltage i noget mere pga min ryg...

et kan jeg godt forstå, det har vi nemlig heller ikke. Men nu har hun været på besøg og hilst på min mand og vores piger. Hun virkede rigtig sød og jeg har en god mavefornemmelse ang. det hele. Glæder mig til i morgen.

Puha jeg kan godt forstå at du ikke kan holde til det med en dårlig ryg. Håber at det lykkes jer at finde noget.

Du ønskes også et Stort tillykke med graviditeten. Jeg håber at du får en rigtig dejlig fødsel

Anmeld

26. maj 2010

Fru Dinesen

sådan en vil jeg også ha ...... men syndes jeg har svært ved at finde en ... Hmmmmm Hvad gir du i timen ???? 

Anmeld

26. maj 2010

helora

Hej

Er der nogen herinde som har erfaring med at have rengøringshjælp?

Jeg får nemlig rengøringshjælp hver 14. dag i ca. 2 timer pr. gang fra i morgen af... og jeg glæder mig som et lille barn

Tjo, selvfølgelig kan jeg/vi godt klare rengøringen selv, men...! Vi har 2 små børn og mangel på kvalitetstid sammen. Derfor vælger jeg at få rengøringshjælp. Selvom det ikke tager en evighed at gøre hoverengøring, så tager det alligevel tid... og overskud.

Den tid og det overskud vil jeg hellere bruge på min familie.

Næsten slut med at føle mig træt og kedelig, ja eller presset pga. for mange praktiske gøremål

Jeg tror og håber at mere tid og overskud vil gøre mig til en gladere mor og kone.

Ej hvor jeg glæder mig til at komme hjem i morgen til en shiny hjem, uden at have løftet en lillefinger

Jeg er så lykkelig for vores rengøringshjælp. Det er den bedste investering vi har gjort i laaang tid. Vi har også 2 små børn, og vi havde det nøjagtig ligesom dig - var trætte af at skulle bruge noget af weekenderne til at gøre rent i stedet for at kunne nyde hinanden. Og så HADER jeg forresten at gøre rent

Så glæd dig endelig

Anmeld

26. maj 2010

Silvermist1

sådan en vil jeg også ha ...... men syndes jeg har svært ved at finde en ... Hmmmmm Hvad gir du i timen ???? 

Hun tager 125 kr. i timen og kommer hver 14. dag i ca. 2 timer pr. gang.

Anmeld

26. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har en hver uge og vi betaler 100kr i timen for hende. Den første vi havde var 17 år gammel og hun var rigtig dårlig til at gøre rent, glemte en masse selvom vi gik igennem alt inden hun gik i gang, og det endte med at hun selv sagde op efter 2. gang fordi hun "jo også havde andre ting hun skulle" Hende vi har nu har kun været her 1 gang, hun er 21 og indtil videre er vi meget tilfredse, men det tog dog en time ekstra for hende, men hun sagde selv at det ville gå hurtigere næste gang.

Jeg synes det er alle pengene værd at der bliver støvsuget og gjort rent i køkken og badeværelset samt skiftet sengetøj hver uge, når nu lillemanden er så hårdt "arbejde" som han er - men jeg synes det er vildt svært at være "arbejdsgiver" og skulle sige hvad man vil have og hvad der skal gøres bedre osv...

Anmeld

26. maj 2010

Silvermist1

helora skriver:

Jeg er så lykkelig for vores rengøringshjælp. Det er den bedste investering vi har gjort i laaang tid. Vi har også 2 små børn, og vi havde det nøjagtig ligesom dig - var trætte af at skulle bruge noget af weekenderne til at gøre rent i stedet for at kunne nyde hinanden. Og så HADER jeg forresten at gøre rent

Så glæd dig endelig

Uuuu dejligt at høre. Ja, nu glæder jeg mig endnu mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.