Nogen der har købt ude og hjemme idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

Mira0911

Evt. læst artiklen om Tio og Nikki?

Jeg er så glad for at Tio kunne høre der var noget galt, og at min kusine gik ind og kiggede til Nikki, da Tio blev ved med sit galskab...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

grinny

MoarJ skriver:

Evt. læst artiklen om Tio og Nikki?

Jeg er så glad for at Tio kunne høre der var noget galt, og at min kusine gik ind og kiggede til Nikki, da Tio blev ved med sit galskab...

Ej hvad er dog det for noget? Bliver jo helt bange nu?

Anmeld

26. maj 2010

Laulund87

Ja jeg læste artiklen. Den hund er da bare en helt

Anmeld

26. maj 2010

Mira0911

grinny skriver:

Ej hvad er dog det for noget? Bliver jo helt bange nu?

Sønnen havde på en eller anden måde fået revet en ting ud af sengen, som beskytter skruer, sådan en dims.. Du ved hvad jeg snakker om ?

Den havde han slugt, retter sagt sat sig fast i halsen, så Nikki kæmpede for sit liv, Hunden Tio kunne høre der bare var noget galt med ham... Min kusine tyssede på hunden at den skulle ligge sig ned og sove.

Hun åbnede døren indtil sønnen, hunden fløj derind og sprang op og ned af sengen, der kunne hun se der var noget galt..

Hun ringede 112, de var der 1 minut efter hun havde ringet, og de fik dimsen ud...

Planen var at hunden skulle have været aflivet, hvis den var det, havde hun ikke sønnen idag...

Anmeld

26. maj 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Ja jeg læste artiklen. Den hund er da bare en helt

Hunden er bare så dejlig.. Han brød sig ikke så meget om min datter...

Anmeld

26. maj 2010

grinny

MoarJ skriver:

Sønnen havde på en eller anden måde fået revet en ting ud af sengen, som beskytter skruer, sådan en dims.. Du ved hvad jeg snakker om ?

Den havde han slugt, retter sagt sat sig fast i halsen, så Nikki kæmpede for sit liv, Hunden Tio kunne høre der bare var noget galt med ham... Min kusine tyssede på hunden at den skulle ligge sig ned og sove.

Hun åbnede døren indtil sønnen, hunden fløj derind og sprang op og ned af sengen, der kunne hun se der var noget galt..

Hun ringede 112, de var der 1 minut efter hun havde ringet, og de fik dimsen ud...

Planen var at hunden skulle have været aflivet, hvis den var det, havde hun ikke sønnen idag...

Hold da op, det er jo skrækkeligt! Men hvor er det godt hunden kunne mærke det. Det er underligt at de har en form for sjette sans, men det har de altså.

Hvor er jeg glad for at din kusines søn har det fint, det må ha været en forfærdelig oplevelse!

Anmeld

26. maj 2010

Mira0911

grinny skriver:

Hold da op, det er jo skrækkeligt! Men hvor er det godt hunden kunne mærke det. Det er underligt at de har en form for sjette sans, men det har de altså.

Hvor er jeg glad for at din kusines søn har det fint, det må ha været en forfærdelig oplevelse!

Det er vildt hvad hunde kan opfatte i det hele taget...

Synes det er vildt flot af hunden... De alle har det godt efter episoden... Ja det må være frygtelig skræmmende...

Nu sover sønnen så hos moderen hver nat, og jeg forstår hende udmærket.. ville jeg også selv gøre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.