graviditetstest i blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.345 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

sufinurs

Kan man teste graviditet tidligere end med urintest? Bare nysgerrig fordi jeg tog en blodprøve for alt muligt plus gravisitet i tirsdags 6 dage efter ÆL.. ville man kunne teste det så tidligt? ikke fordi jeg tror, den er hjemme.. jeg tror desværre at det bliver en kampe pga jeg er så stresset

tak for hjælpen

KH Sufinurs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

oo

nej du ville ikke kunne teste så tidligt, det tager op til en uge efter ÆL før ægget sætter sig fast i livmoderen og først derefter begynder din krop at registrere at du er gravid og producere HCG.

du vil kunne få et klart svar EFTER forventet mens med en blodprøve, fordi man kan teste dit præcise HCG tal (man har ikke HCG i kroppen med mindre man er gravid), hvor en tissetest ofte først kan teste positiv når HCG når et vist niveau.

Anmeld

26. maj 2010

sufinurs

Tjuhl skriver:

nej du ville ikke kunne teste så tidligt, det tager op til en uge efter ÆL før ægget sætter sig fast i livmoderen og først derefter begynder din krop at registrere at du er gravid og producere HCG.

du vil kunne få et klart svar EFTER forventet mens med en blodprøve, fordi man kan teste dit præcise HCG tal (man har ikke HCG i kroppen med mindre man er gravid), hvor en tissetest ofte først kan teste positiv når HCG når et vist niveau.

Tak :-D så lader jeg være med at rige til lægen inden alle svare er kommet ;D typisk mig .. er så utålmodig ;D

Anmeld

26. maj 2010

oo

sufinurs skriver:

Tak :-D så lader jeg være med at rige til lægen inden alle svare er kommet ;D typisk mig .. er så utålmodig ;D

tålmodighed er en dyd - men satme svær at opretholde når man venter på de to streger

Anmeld

28. maj 2010

sufinurs

fik svaret, negativt .. klart .. og jeg håb på positiv, selvom I skrev, at det var umuligt .. haha jeg bliver ikke bedre ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.