Så røg den sidste flaske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

*Sofie*

Ja, jeg havde egentlig regnet med at det var mor her der skulle bestemme hvornår Malou sku vendes af med go'natflasken.
Men næh nej, det har den lille dame styret helt selv.
Hun har sagt nej til flasken siden i fredags, og her til aften lod jeg helt vær med at lave nogen.
Jeg har været meget forvirret, for har slet ikk haft tid til at udtænke et nyt putteritual. Det er kommet total bag på mig at hun fra den ene dag til den anden har sagt nej...For hun har virkelig været glad for den sidste flaske inden sengetid, og det har lissom været en tryghed for os begge at hun har fået den. For så er hun faldet helt til ro, og jeg har ikk haft problemer med at få hende til at sove.
Der har været skrig og skrål ved puttetid siden fredag, men jeg tror at vi har fået lavet et nyt ritual her til aften
Alt foregik meget stille og roligt, og vi kiggede i en bog i stedet for at få flaske og jeg sang lidt for hende. Og så faldt hun i søvn da jeg lade hende i sengen.

Så det var sq det. Min lille basse får ikk flaske mer...Vildt nok.
Jeg har en uåbnet kasse grøn allomin, hvis der er nogen der står og mangler...*GS*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Mira0911

Hvor dejligt...

Hvor gammel er din datter? Den uåbnede MME kan du sagtens gemme, for hvis hun bliver syg, vil hun helt sikkert kun have sin dejligt flaske...

Vores får kun flaske når hun er syg... Hun vil ikke have andet.. Det fortsætter dog kun til hun max er 2 år ca.

Anmeld

26. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er da super flot - tillykke  Her giver vi stadig flaske til Lina på 14 mdr. når hun skal sove.

Anmeld

26. maj 2010

*Sofie*

MoarJ skriver:

Hvor dejligt...

Hvor gammel er din datter? Den uåbnede MME kan du sagtens gemme, for hvis hun bliver syg, vil hun helt sikkert kun have sin dejligt flaske...

Vores får kun flaske når hun er syg... Hun vil ikke have andet.. Det fortsætter dog kun til hun max er 2 år ca.

Hun blir 1 år på lørdag
Ja, det ka da godt være at jeg ska gemme kassen for en sikkerheds skyld så. Det havde jeg ikk lige tænkt på

Anmeld

26. maj 2010

Mira0911

Hun blir 1 år på lørdag
Ja, det ka da godt være at jeg ska gemme kassen for en sikkerheds skyld så. Det havde jeg ikk lige tænkt på

Det er rart nok at have det til at stå..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.