Upsi ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

Anonym trådstarter

Idag har jeg kun haft to unger. Den mindste kom kl. 7 og blev lidt senere lagt ud at sove.
Så satte jeg mig lidt ved computeren og hyggede med en kop kaffe...
Kunne mærke lidt luft i maven og så fyrede jeg ellers noget af en kanonsalut af!!!!
Da jeg er lige ved at afrunde den hører jeg døren gå og en forælder der snakker på værelset 

Bliver siddende lidt og overvejer hvad jeg kan bilde hende ind at det var... men må så til sidst rejse mig og gå derind med lidt røde kinder ...

Ja i ved nok godt hvem jeg er.... men det er ikke alle der behøver vide det
Tænkte i måske trængte til lidt at grine af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

otlitrom

Tak fordi du ville dele!

Anmeld

26. maj 2010

JustAnotherName

Åhh nej ....hahaha.
Det kunne jo satens have været én selv. Og man kunne grave sig selv ned, når man sådan "slapper af" i eget selskab, og så bliver busted. Øv. Hehe.

Men sjovt, det er det altså virkelig også   ....det er prutter egentlig altid. Og forlegenhed   ...hahaha 

Anmeld

26. maj 2010

anna-jonas

PINLIGT...............men sikkert lettende. Troede ikke forældre bare gik ind hos DP'eren.

Anmeld

26. maj 2010

Karo

Det lyder som noget jeg kunne have gjort.

Anmeld

26. maj 2010

Anonym trådstarter

Anna-jonas skriver:

PINLIGT...............men sikkert lettende. Troede ikke forældre bare gik ind hos DP'eren.

Jo jo det gør de her.
Jeg har dør direkte ind til værelset så de plejer bare at gå ind, som regel er vi jo derinde og lege fra det første barn kommer

Anmeld

26. maj 2010

ooo

HAHAHA. Jeg ÆÆÆlllsker pruttehistorier, og de er nu engang bedst når de er pinlige. Sidder her og tøsefniser for mig selv, mens Niels skriver jobansøgninger og er meget alvorlig.

Anmeld

27. maj 2010

Vinker

En smuuuule pinligt, men hva man ikke kan holde i hånderne kan være svært at holde på....... Hihiiiii.

Så manglede det bare at den lugtede rigtig stygt og at fangede den forældres næse (ja ja jeg vaaaader lidt i "lortet", fnis)

Anmeld

27. maj 2010

sarahb

hahahahah f... jeg ville graaaaaave mig så langt ned..

hahahahahahaha

Anmeld

27. maj 2010

Barbamama

Ha ha ha Ej hvor pinligt!!! HI hi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.