Om følelser og tanker om andres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

Lullaby

Jeg ved ikke om det her er det rigtige forum men altså så må admin da bare flytte den

Idag har min svigerinde født sit 3 barn. Sidste gang hun fødte var det 1 år efter min den 2 og jeg havde derfor meget babyhalløj om ørene selv til at synes at hendes baby var åh-så-dejlig-lad-mig-beholde-hende-agtig. Jeg var derfor lettet når barnet skulle i andres arme. Hun var da sød men altså ikke SÅ sød.

Idag har hun så født endnu en baby og stadigvæk er jeg ikke ih-så-åh-så-ih omkring den her baby, og det bekymrer mig faktisk lidt. Yazze har været besværlig og har ikke sovet igennem før april i år (2 år gammel) så måske er jeg bare "træt". Planen er da om et par år at det er vores tur igen til en lille ny men.. lige nu vil jeg da indrømme, at hvis jeg blev gravid nu så var det en abort med det sammen men om et par år ville jeg da gerne rende rundt med en stor mave. Andre som ikke har lyst til små bebser pt`?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

lenaogkenn

måske lidt som dig.

jeg kan genneralt ikke med andres babyer. de siger mig intet. jeg syntes ikke der er noget sødt over dem overhovedet. men mine egne er noget helt andet. heldigvis   når andre børn er ca 3 år, begynder jeg at syntes de er søde. så kan man rigtigt forstå dem og lave noget sammen.

jeg syntes bestemt ikke det er noget man skal være flov over eller skjule. det er jo en ærlig sag.

Anmeld

26. maj 2010

Mathilde

Jeg har heller ikke lyst til en lille baby lige nu! Nu er Celina jo også kun 10½ mdr....

Men hun er bare ikke det nemmeste barn i verden og jeg er også bare TRÆT hun er vågen mange gange om natten og spiser også flere gange i løbet af en nat. Hun vil ikke spise alm mad, så jeg ammer hende næsten fuldt endnu! Hun vil ikke køre meget længere end 5km i bil, hun er MEGET morsyg..... så nej, ingen baby til mig lige foreløbig!

Meen altså, jeg bliver sgu rørt når jeg ser en fødsel eller ser en nyfødt i fjernynet...og Celina skal da ikke være enebarn

Anmeld

26. maj 2010

oo

altså...nej jeg har lyst til små bebser, men ikke ANDRES små bebser!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.