Endnu et træls indlæg fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

Barbamama

Åha altså jeg er ikke holdt op med at tude endnu. Og det er Carla heller ikke. Det er derfor jeg hyler. Hun græder hele tiden og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvorfor andet end at hun er træt. Jeg tror ikke hun har ondt. Det virker ikke sådan. Hun skriger bare over det mindste. Jeg havde SÅ meget lyst til at gå min vej i dag. Bare gå fra hende. Jeg ORKEDE bare ikke mere!!!! Casper ringede hjem og jeg stortudede i røret for jeg magter ikke mere. Jeg føler jeg er ved at gå helt ned på det her. Jeg kan slet ikke se lys for enden af tunnelen. Jeg kan slet ikke se hvornår det ender og jeg får min Carla igen. Hun har været dårlig i 11 dage nu! For fanden mand! Ved slet ikke hvad jeg skal gøre med mig selv. Jeg tæller timer til Casper kommer hjem hver dag! FED dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

MORJESPERSEN

Først får du et kæmpe her fra, det er ikke rart at have det på den måde du har det. Og jeg kan godt du er græde færdig, det er så hårdt at se sit barne havde det sådan. Men hun skal nok bare komme sig oven på denne hårde omgang, og det kan jo tage sin tid. Her hjemme kan jeg huske jeg også talte timerne til Mikael skulle komme hjem så kender bare følsen.. det er bare så hårdt ved en, også bare akende at man har det på den måde. Hende din gode vinnende, tror du ikke hun har lyst til at komme og hygge med din dejlige datter et par timer så du kan komme ud i noget frisk luft, en tur til frisøren plejer at virke på mig så får jeg fornyet min energi og kan klare lidt igen.

Jeg håber på du snart har det bedre igen.... også Carla musen.

Anmeld

26. maj 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Først får du et kæmpe her fra, det er ikke rart at have det på den måde du har det. Og jeg kan godt du er græde færdig, det er så hårdt at se sit barne havde det sådan. Men hun skal nok bare komme sig oven på denne hårde omgang, og det kan jo tage sin tid. Her hjemme kan jeg huske jeg også talte timerne til Mikael skulle komme hjem så kender bare følsen.. det er bare så hårdt ved en, også bare akende at man har det på den måde. Hende din gode vinnende, tror du ikke hun har lyst til at komme og hygge med din dejlige datter et par timer så du kan komme ud i noget frisk luft, en tur til frisøren plejer at virke på mig så får jeg fornyet min energi og kan klare lidt igen.

Jeg håber på du snart har det bedre igen.... også Carla musen.

Hej Fie. Der er desværre ikke nogen jeg kan trække på i de dage her. Min veninde er på kursus indtil på lørdag. Ellers havde jeg nok også ringet grædende til hende og bedt om hjælp. Mine forældre og Caspers forældre arbejder, så der er desværre ikke nogen der kan tage over for mig. Men ja jeg ville da hjertens gerne have hjælp. Jeg ser lige dagen an i morgen ellers ringer jeg til lægen igen.

Anmeld

27. maj 2010

TbCp

Åhhh hvor er det hårdt
Har Casper ikke mulighed for at tage en barnets sygedag? Bare en enkelt dag så han kan aflaste dig lidt... måske det giver et lille pusterum.
Du må dælme ikke ende med at gå helt ned på det!

Anmeld

27. maj 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Åhhh hvor er det hårdt
Har Casper ikke mulighed for at tage en barnets sygedag? Bare en enkelt dag så han kan aflaste dig lidt... måske det giver et lille pusterum.
Du må dælme ikke ende med at gå helt ned på det!

Jeg har sagt til ham at hvis hun ikke er helt rask på mandag er det hans tur! Han kan ikke gøre så meget. Der er lige en der har sagt op ude på hans arbejde og de er virkelig underbemandede, men jeg er da alligevel så ligeglad at jeg har sagt han skal blive hjemme med hende mandag hvis det er. Jeg HÅBER dog at dagen i dag er den dag hvor det hele går fremad. Hun virkede i godt humør da vi stod op og jeg fik lov at skifte hende uden hun skreg, så kryds fingre!!!!

Anmeld

27. maj 2010

Karo

Nu sidder jeg og bliver helt ked af det

Stakkels lille Carla musen at hun græder så meget. Jeg bliver helt ked af at høre du går og har det dårligt, og at du ikke kan få noget hjælp fra famillie og venner i disse dage. Du får lige er stort og så håber jeg inderligt på at det snart er overstået og du får din gamle Carla tilbage.

Anmeld

27. maj 2010

Jules

Åh ha søde... Sådan dage er bare trælse Dem havde Viktor en del af... Og hold da op hvor var det hårdt...

Håber du har nogen til at be om hjælp ... Bare et par timers aflastning vil gøre undværker!

Anmeld

27. maj 2010

Barbamama

I er så dejlige altså!!! Bliver helt rørt over at I alle er påvirkede af at min lille skat har været dårlig. Tak for alle de varme ord. De trøster enormt meget!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.