Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvis nogle er nysgerrige Så lige der var nyt fra Kimmie inde på navlestrengen.... altså den gamle navlestreng... det er godt nok længe siden hun har givet lyd fra sig Og så er der en lille video af hendes søde Emilie....Nå det var egentlig bare hvis nogle var lidt nysgerrige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg så det også tidligere...hun har også profil herinde, så måske dukker hun også op her
Jeg kan godt huske kimmie
Men jeg er aldrig inde på den gamle navlestreng mere...Har fået slettet min profil derinde, og er KUN herinde nu.
Kan I ikke give hende et praj om, at hun skal være med HER !?!
Nååh, så lige videoklippet af Emilie "hej heeeej" ....hvor er hun sød!
JustAnotherName skriver: Jeg kan godt huske kimmie Men jeg er aldrig inde på den gamle navlestreng mere...Har fået slettet min profil derinde, og er KUN herinde nu. Kan I ikke give hende et praj om, at hun skal være med HER !?!
jeg har også slettet min profil, men jeg kan ikke lade være med liiiige at se om der er nogen af de gamle der har skrevet derinde
Men så kan man jo ikke kommentere på folks indlæg, når man ikke er logget ind, vel?
JustAnotherName skriver: Men så kan man jo ikke kommentere på folks indlæg, når man ikke er logget ind, vel?
niks.
min søster siger forresten hun heller ikke kan komme herind og læse debatterne (altså på baby.dk) uden at være oprettet som bruger....det er da en lille smule betryggende tænker jeg
Tjuhl skriver: niks. min søster siger forresten hun heller ikke kan komme herind og læse debatterne (altså på baby.dk) uden at være oprettet som bruger....det er da en lille smule betryggende tænker jeg
Ja, egentlig.Det vidste jeg ikke at man skulle. Men det er jo sådan set godt nok!
Jeg husker da også så udmærket Kimmie!! Det er godt nok lang tid siden - er der ikke nogle, der kan få lokket hende herind, hvor vi allesammen er
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128