Super latterlige gravide kælling- det er mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

ChatH

HMM det har bare været en rigtig møgdag og i dag har humørsvigningerne der kan følge med en graviditet vist sit meget grimme ansigt.

det startede med at tøserne vågnede super sure og hysteriske kl. 6.00 der var min tykke krop absolut ikke klar til at stå op. Kasper kører tidligt så jeg har ungerne hvilket også er okay.

Men der var ikke det der ikke var galt. så var det morgenmaden og sokkerne og blusen havde en forkert farve og bukserne strammede.nåh men efter mange diskussioner og flere hedeslag fra mig af kom vi heldigvis ud af døren og over i børnehaven.

Afleveringen gik fint og mig hjem igen for at få vasket noget af vores sengetøj og håndklæder som endelig er blever pakket ud af flytte kasserne. og så gik jeg ligesom i stå. skulle til fys kl. 12.30 og ja jeg lavede faktisk ikke noget før andet end at vente på vaskemaskinens bip bip bip!!! og faktisk måtte jeg tilsidst sluge min frokost for at nå det inden jeg skulle være der.

Da jeg endelig kommer derhen er det en total afgant dame der ikke mener jeg fejler noget jeg skal bare træne min rygt, selvom jeg hverken kan gå eller stå til tider og min læge samt andre har sagt at mit bækken sætter sig fast og er gået af led nåh men hun begynder at give mig øvelser jeg slet ikke kan lave uden at jeg begynder at tude og det ender med at jeg rejser mig i arrigskab og snerrer at det her pisselort gider jeg satme ikke!! (chatarina 16år igen). Nåh men går nærmest i protest. jeg når lige hjem og får lidt at drikke og ligge lidt ned inden jeg skal hente tøserne i børnehaven. De er heldigvis glade da jeg kommer så føler at nu bliver mit humør bedre. det varer så kun til vi kører ned af vores vej hvor kaspers bil holder der allerede kl. 14.30 what?? Nåh men jeg nærmest snerre af ham hvad fanden han laver hjemme allerede.han kigger på mig og svarer " jamen skat jeg har fri halv tre og vi kørte lidt før. " det er jo onsdag og ikke tirsdag!! Nåh men jeg kan bare mærke at jeg er pisse sur og det bliver ikke bedre af at jeg ved han kører kl. 16.30 da han skal til speedway med firmaet. Og de drikker ALTID for mange øl hvilket resulterer i at han snork sover på sofaen kl. 21. og hans lærling sover her også.

Nåh men inden han går får han en sviner udenlige om at han satme ikke skal komme hjem fuld og hvad hvis jeg går i fødsel og alt mulig andet lort. stakkels mand han står bare og kigger uforstående på mig mens jeg nærmest smider ham ud af døre og bag lukket dør højt siger ja kan du så hygge dig!

min mand går absolut ikke tit ud og jeg under ham at komme afsted er bare så træt af at gå hjemme og passe ungerne for han arbejder på huset de andre dage

og nu læste jeg lige der var lagersalg i morgen som jeg gerne vil til men kender ingen der kan tage med-. øv en møg dag!!

nåh bare lidt gylle fra en gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

TbCp

Århh øv en møgdag

Du får lige et kæmpe knus!

Du må finde lidt godt at hygge dig med når tøserne er kommet i seng... en god film og dynen ind på sofaen

Håber og er sikker på at imorgen bliver meget bedre

Anmeld

26. maj 2010

ChatH

TbCp skriver:

Århh øv en møgdag

Du får lige et kæmpe knus!

Du må finde lidt godt at hygge dig med når tøserne er kommet i seng... en god film og dynen ind på sofaen

Håber og er sikker på at imorgen bliver meget bedre

Tak ja tror jeg også jeg vil. har fået desperat house wifes sæson 1 og 2 så nu må jeg med på bølgen

tak for knuset!!! Det hjalp!

Anmeld

26. maj 2010

Skouboe

Æv altså -  jeg ville ønske at jeg kunne tage dig med til idaT lagersalg, men jeg skal afsted sammen med en veninde og vi skal hjem til hende til frokost bagefter, så det er desværre ikke så nemt.

Og med humøret - som alt andet ved graviditet og børn er det "bare" en fase - det går over før eller siden...

Anmeld

26. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kæmpeknus herfra - det lyder som en vaskeægte lortedag!!!

Anmeld

26. maj 2010

JustAnotherName

Nååårhh søde skat, hehe.

Du trænger vist bare til at blive nusset lidt om. Det er hårdt at være gravid, og stå midt i alt det hus-halløj, og være alene med pigerne, mens manden arbejder. Især når du har ondt også.

Tit når man står i overophedet, koge-boblende udflip af hormoner og "jeg-har-fået-nok-af-det-hele"-hed, så er noget af det bedste der kan slå det til jorden, at få et kærligt og velment knus ....fremfor en sårende kommentar retur eller et heftigt skænderi. Godt det ikke endte sådan!

Hende damen hos fysen var da bare en gimpe!!

Jeg håber du er blevet ved bedre mod igen. Men sådanne dag er der jo desværre ind imellem ....for os alle. Og det er også helt ok.
....Men vi må nok lære at være bedre til at SIGE det til vores mænd, når vi har en MØGDAG! Så de ved det, i stedet for at vi giver dem en overhaling af en skideballe ud af det blå - det er da kalrt at de slet ikke fatter, hvad det går ud på, hehe.
Jeg er selv slem til at lade mit humør gå ud over Kenneth.
Det er jo dem man holder mest af, og som man har tættest på, som det nemt kommer til at "gå ud over" ....og jeg HADER den dårlige samvittighed som nager én bagefter ...huwh! Især når det er pigerne, at min tollerance har været alt for kort overfor.

Men vi er bare mennesker!!
Dette var en skod dag - så slå en streg over den!
Så bliver dagen imorgen sikkert meget bedre   

Anmeld

27. maj 2010

Jules

Du skal da have en masse knus og kram søde....

Jeg syntes godt nok os mit humør kan svinge så det er helt utroligt... Min linie er ganske kort for tiden Suuuk.... Stakkels omverden... Hihi.

Håber du har haft nogle bedre dage derefter....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.