min fb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

monzemussen

d. 14 / 5 ca. kl 19, gik jeg i bad, jokede lidt med min kæreste om at mine veer nok skulle gå i gang når jeg stod op i længere tid. Sørme nok, da jeg kom ud af badet startede min veer bum 5 min. mellem hver ve. Umiddelbart efter da jeg gik på toilet kom der lidt tegnblødning. Jeg skrev til min mor, som skulle køre at nu havde jeg altså veer, men hun foreslog vi kom med ambulance istedet da hun ikke var tryg ved situationen. Kl 21, ringede vi til fødegangen, og de sendte en ambulance.

Kl. 23:30 var vi på fødegangen, og kl 24:00 undersøgte jordmoderen mig. Jeg var kun 1 cm åben. Fik tilbudt at jeg kunne komme ind og sove og få et skud morfin til at mindske veerne, men så langt nåede vi aldrig. Hun startede kurven og mens den målte osv fik jeg bare stærkere og stærkere veer, og lillemandens hjerterytme svingede meget op og ned, så fik at vide at jeg skulle trygge på en knap når han bevægte sig, meen det kunne jeg slet ikke koncentrere mig om.

Jordmoderen fik fat i en læge, og de snakkede om at jeg skulle have Akut kejsersnit. Kl. 02 gik vandet, og da hun så undersøgte mig 5 min efter var jeg 9 cm åben. Så jordmoderen fik travlt og blev kørt ned på en fødestue, 02:15 fik jeg presseveer og kl 02:21 er Lille Christian født <3

Alt i alt syns jeg det var en dejlig fødsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

AnneP

Tillykke!  Håber hele den lille familie har det godt!

Anmeld

26. maj 2010

B&J

Stort tillykke... og dejligt det gik så hurtig til sidst hihhihi lidt af en hurtig oplevelse

Anmeld

26. maj 2010

CamillaSoefelt

Stort tillykke med lille prinsen...

Anmeld

26. maj 2010

lululupo

tillykke tillykke tillykke

Anmeld

28. maj 2010

Heidi85

stort tillykke med den lille håber i har det godt begge to. Glæder mig til at se billeder af den lille.

Anmeld

28. maj 2010

Pige2009

Hvor dejligt lige til Stort tillykke med Christian...

K.h. Linda

Anmeld

28. maj 2010

L-Mortil3

Sikke da en lyn ankomst Tillykke med ham

Anmeld

28. maj 2010

Malonde1985

Tillykke tillykke

Anmeld

29. maj 2010

Nanna1985

Sikke en lyn fødsel og den lyder som en af de gode

Stort tillykke med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.