Har lige været på sygehuset til undersøgelse...
Mit knæ har fået det meget bedre over de sidste uger. Jeg kan nu bøje det og gå op af trapper uden at ligne en 2 årig 
Ned af trapper er lidt sværere men det sagde lægen var helt normalt.
Hun kunne godt mærke at mine ledbånd stadig var lidt skidte, men jeg skal bare fortsætte med at bruge benet som jeg gør nu, så kommer de med igen.
Hun kunne også godt mærke alt det brusk jeg har bag knæskallerne, det kurrer frem og tilbage når man lægger en hånd på mit knæ .. ret vammel fornemmelse....Det er desværre, som jeg også fik at vide for en del år siden, ikke noget der kan gøres noget ved, så vidt jeg kunne forstå bliver det slidt væk med årerne.
Jeg spurgte til motion og om en romaskine var en god ide (vi har netop fået en) og hun sagde at det var rent faktisk den bedste form for motion jeg kunne dyrke, i forhold til mine knæ.... så nu er der ingen undskyldning der længere 
Jeg må også gerne løbe igen.... på jævnt terræn.
Og så sagde hun, at hvis der blev problemer med knæene igen skulle jeg straks tage til lægen og få en henvisning til deres ambulatorium.... for som hun sluttede af med at sige, er det alt for tidligt at døje med dårlige knæ.
Så nu skal der vist igang med at trænes, så muskler osv omkring knæet kan komme i form igen.
Anmeld